تاریخ انتشار: 1398/01/14 18:31
دیداری کم اهمیت در شهر حافظ؛
کد خبر: 104767

پیش بازی فجرسپاسی - بادران؛ کاظمی - مهابادی به هم رسیدند

در چهارچوب رقابت های هفته‌ی سی‌ام لیگ آزادگان تیم های فجرسپاسی شیراز و بادران تهران در شیراز به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی فجرسپاسی - بادران؛ کاظمی - مهابادی به هم رسیدند

فجرسپاسی، تیم قدیمی و ریشه دار شیراز در این فصل از رقابت ها پس از انجام 25 بازی با کسب 33 امتیاز در رده‌ی نهم جدول جای دارد و نسبت به رقیب این هفته‌ی خود، بادران، تنها دو امتیاز کمتر داشته و یک رتبه در جدول رده بندی پایین تر می باشد.

فجر شهید سپاسی شیراز که در سه دیدار اخیرش به دو پیروزی و یک شکست رسیده، در میانه‌ی جدول رده بندی قرار دارد و پس از شاهین و گل ریحان با 18 گل خورده، صاحب سومین خط دفاعی برتر لیگ یک می باشند و می توان توان دفاعی فجر را از جمله نقاط قوت این تیم برشمرد، گرچه عملکرد هجومی شیرازی ها نیز قابل قبول بوده و در 270 دقیقه‌ی اخیر شش بار موفق به گشودن دروازه‌ی حریفانشان شده اند.

در آن سو، بادرانی های تهرانی قرار دارند؛ تیمی که در چند سال اخیر علیرغم هزینه های هنگفتی که انجام داده، از صعود به سطح اول فوتبال ایران عاجز و ناتوان بوده و در این فصل نیز همانند فجر سپاسی در وسط جدول لیگ دسته اول جای گرفته و نه بختی برای صعود دارد و نه از گزینه های سقوط محسوب می شود.

بادران از 25 بازی این فصل خود در لیگ دسته یک به 35 امتیاز دست یافته و چه در فاز هجومی و چه در فاز دفاعی عملکرد متوسطی را از خود به جای گذارده است.

شاگردان فرهاد کاظمی در بادران که رتبه‌ی هشتم جدول را در اختیار دارند، در سه بازی گذشته‌ی خود به دو پیروزی و یک تساوی رسیده و با کسب 7 امتیاز از سه دیدار عملکرد خوبی داشته اند، افزون بر این، در 270 دقیقه ی اخیر 5 بار موفق به گلزنی شده اند.

دیدار بادران و فجر سپاسی که به دلیل موقعیت دو تیم در جدول از حساسیت چندانی برخوردار نمی باشد، روز پنجشنبه در شیراز برگزار می گردد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vj9ej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلزنی پسر منصوریان در لیگ یک (عکس)
با شوتی دیدنی؛

بهترین تیم نیم فصل دوم لیگ یک؟!
صدرنشینی مهابادی و میشو؛

آمار جالب فجرسپاسی با برد؛ هر پیروزی یک کلین شیت (عکس)
شش بازی بدون گل خورده برای جلالی‌راد؛

تصاویر/ دیدار شهرداری تبریز و فجرسپاسی شیراز
از نگاه دوربین محمود نصیرپور؛