تاریخ انتشار: 1398/01/14 19:28
کاکوها از بوشهر شاهین صید می‌کنند؟!
کد خبر: 104758

پیش بازی شاهین بوشهر - قشقایی شیراز؛ ویسی بازهم مساوی می‌کند؟!

یکی از دیدارهای مهم هفته‌ی سی ام رقابت های لیگ آزادگان، دیدار شاهین بوشهر و قشقایی شیراز است.
پیش بازی شاهین بوشهر - قشقایی شیراز؛ ویسی بازهم مساوی می‌کند؟!

شاهین شهرداری بوشهر که در فصل جاری توانسته در قامت یک تیم مدعی ظاهر شود و عبدالله ویسی که سابقه‌ی قهرمانی با استقلال خوزستان در لیگ برتر را داشته بر روی نیمکت خود دارد، پس از به انجام رساندن 26 بازی و با کسب 44 امتیاز در رده‌ی دوم جدول قرار گرفته و از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر فوتبال می باشد.

شاگردان عبدالله ویسی که پنجشنبه در ورزشگاه خانگی خود پذیرای قشقایی شیراز خواهند بود، در صورت کسب پیروزی در این دیدار حساس و سرنوشت ساز، تا حد زیادی خود را به لیگ برتر نزدیک نموده و در صورت لغزش گل گهر سیرجان امکان صدرنشینی را هم دارند.

شاهین بوشهر که صاحب بهترین عملکرد دفاعی در بین تمامی تیم های لیگ یکی می باشد و تنها 16 گل دریافت کرده است، در سه دیدار گذشته‌ی خود به دو تساوی و یک برد دست یافته، ضمن این که طی 270 دقیقه‌ی اخیر موفق به زدن سه گل شده اند.

حریف شاهین در دیدار حساس پنجشنبه برابر قشقایی شیراز خواهد  بود، تیمی که با حذف پرسپولیس از جام حذفی و صعود به دسته یک اسم خود را بر سر زبان‌ها انداخت و در فصل جاری لیگ آزادگان از 26 بازی 36 امتیاز کسب نموده و تقریبا شانسی برای صعود نداشته و خطر سقوط را هم حس نمی کند.

قشقایی که در رده‌ی هفتم جدول جای دارد، سه بازی آخر خود در لیگ را با یک برد، یک مساوی و یک باخت به پایان رسانده و دو گل زده و یک گل نیز دریافت کرده است.

دیدار شاهین و قشقایی برای بوشهری‌ها بسیار سرنوشت ساز می باشد و می تواند آن ها را بیش از پیش به سطح اول فوتبال کشور نزدیک کند و یقینا شاهین های جنوب کشور تمام تلاش خود را برای بازگشت و حضور دوباره در لیگ برتر به کار خواهند بست و بازی برابر قشقایی در بوشهر را یکی از فرصت های مناسب برای رسیدن به صدر جدول تلقی خواهند کرد، آن هم در شرایطی که شیرازی ها با توجه به موقعیت امتیازی و رتبه‌ی خود در جدول، از انگیزه ی کمتری نسبت به یاران عبدالله ویسی برخوردارند.

دیدار شاهین و قشقایی پنجشنبه 15 فروردین در بوشهر برگزار می گردد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwnbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قشقایی 0 - شاهین 1؛ پرواز شاهین از شیراز به صدر جدول

سجاد بیرانوند:از نگاه بعضی‌ ها کمک به مردم گناه است
تعداد کشته های سیل لرستان بیش تر از چیزی است که اعلام کردند!

تصاویر/ دیدار قشقایی شیراز و نود ارومیه
از نگاه دوربین مجتبی اسماعیل زاده؛

وضعیت قرمز در باشگاه قشقایی شیراز
نارضایتی بازیکنان و سرمربی از مدیریت؛