تاریخ انتشار: 1398/01/15 12:36
کد خبر: 104694

رضا نجاری: برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم/ ماهشهر قطعا در لیگ یک می‌ماند

هافبک تیم فوتبال شهرداری ماهشهر از هواداران این تیم خواست تا با حضور حداکثری در بازی با سرخپوشان پاکدشت، بازیکنان این تیم را جهت کسب 3 امتیاز بازی کمک کنند.
رضا نجاری: برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم/ ماهشهر قطعا در لیگ یک می‌ماند

رضا نجاری هافبک شهرداری ماهشهر در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص بازی حساس این هفته این تیم مقابل سرخپوشان پاکدشت گفت: بازی بسیار حساسی است. هر دو تیم برای کسب امتیاز به میدان می‌آیند اما چون این بازی برای ما خانگی محسوب می‌شود و قطعا هواداران پرشورمان در بازی حاضر می‌شوند، 3 امتیاز برای ماست.

وی درخصوص تقابل با تیم سرخپوشان پاکدشت گفت: آنها تیم خوبی هستند و بالای جدول حضور دارند. نقاط ضعف و قدرت آنها را به خوبی آنالیز کردیم و برای بازی مقابل آنها کاملا آماده هستیم. آنها هفته‌هاست که رنگ برد را نمی‌بینند و قطعا با صلاح دید کادرفنی تیم ما، می‌توانیم مقابلشان امتیاز کامل را بگیریم.

نجاری درخصوص تقابل با سرمربی اول فصلش، مهدی پاشازاده نیز گفت: من بازیکن شهرداری ماهشهر هستم و فقط میخواهیم سهمیه این شهر را حفظ کنیم. برایم فرقی ندارد کدوم تیم جلویمان بازی می‌کند. 5 فینال داریم، میجنگیم خودمان را بکشیم بالا و استارت بردهایمان را از امروز میزنیم. آقا پاشازاده مربی بزرگی هست و به گردن من حق دارد ولی امروز رقیبیم امیدوارم هر تیمی لایق بود امتیاز بگیرد.

هافبک شهرداری ماهشهر در خاتمه عنوان داشت: مجددا از هوادارانمان می‌خواهم تا حضور حداکثری مقابل سرخپوشان داشته باشند. حضور تک تک آنها در کسب این برد احتمالی حیاتی است و شک ندارم سهمیه ماهشهر در لیگ یک ماندگار خواهد شد و با برتری در این دیدار، عیدی خوبی به هوادارانمان خواهیم داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygdya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی نوروزی شهرداری چی های قدرتمند در لیگ سه / حکم صعود آستارا امضا میشود?!
پیش بازی شهرداری اردبیل و شهرداری آستارا