تاریخ انتشار: 1398/01/15 14:25
فرتاک ورزشی همواره نگاه ویژه ای به تیم های شهرستانی داشته است؛
کد خبر: 104685

معین راشدی : صعود داماش به فینال جام حذفی کیفیت بالای رقابت های لیگ دو را نشان می دهد

معین راشدی در خصوص شرایط نفت امیدیه با خبرنگار فرتاک ورزشی به گفتگو پرداخت.
معین راشدی : صعود داماش به فینال جام حذفی کیفیت بالای رقابت های لیگ دو را نشان می دهد

معین راشدی در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت :

در ابتدا جا دارد سال نو را خدمت تمام طرفداران فوتبال خصوصا خوزستانی های عزیز و همچنین طرفداران پرشور نفت امیدیه که همیشه یار و یاور تیممان بودند تبریک بگویم و عرض تسلیتی به خانواده های داغدار سیل زدگان داشته‌ باشم و برای این عزیزان آرزوی صبر دارم.

وی افزود : شرایط تیم نفت امیدیه در سالی که گذشت خیلی خوب بود و بازیکنان در آرامش کامل کار کردند و این نتیجه مدیریت توانمند و کاربلد مهندس پیرامون مدیر منطقه، دکتر طیبی مدیرعامل تیم و آقایان پونده نژاد و شهبازی سرپرست تیم هستیم که شرایط را به گونه ای فراهم کردند تا نفت امیدیه بدون دغدغه خاصی فقط به فکر تمرین و مسابقات باشد.

بازیکن نفت امیدیه در ادامه گفت : بازی با خیبر خرم آباد بازی جذابی خواهد شد و ما با تمام قوا بازی خواهیم کرد تا با 3 امتیاز به امیدیه برگردیم و دل هواداران خونگرم نفت را شاد کنیم و عیدی به آنها داده باشیم.

 تیم نفت شرایط صعود را داشت و اگر دچار بدشانسی نمی‌شدیم و در چند بازی در دقایق پایانی گل نمی خوردیم و گزینه اصلی صعود بودیم، اگر کمی دقت میکردیم چند هفته مانده به پایان بازی‌ها صعود می کردیم.

راشدی افزود : مسابقات لیگ دو در سطح خوبی برگزار شد و فاصله تیم‌ها با هم کم بود و رقابت‌های جذابی را دیدیم، شما اگر به فاصله تیم‌های بالا و پایین جدول دقت کنید به این نکته می رسید که تیم‌ها در سطح بالایی وارد مسابقات شدند و به نظرم فاصله ای بین تیم‌های لیگ دو و لیگ یک نیست، همانطور که دیدید تیمی مثل داماش گیلان توانست به فینال جام حذفی برود و این نشان می دهد که تیم‌های لیگ دو

قدرتمند هستند.

معین راشدی در پایان گفت : ما می توانستیم فصل بعد در لیگ یک باشیم و توانایی هایمان را به فوتبال ایران نشان دهیم اما همانطور که گفتم با بدشانسی در بعضی از بازی‌ها نتوانستیم صعود کنیم، اما مطمئن باشید فصل بعد نفت امیدیه با مدیریت عزیزانی که اشاره کردم با اقتدار به لیگ یک صعود خواهد کرد و نماینده شایسته ای برای فوتبال خوزستان خواهد بود. جا دارد اینجا از زحمات سلمان تاجدار مربی جوان و آینده دار که زحمات زیادی را برای تیم کشید تشکر کنم و همینطور تشکری داشته باشم از پدر و مادر و برادران عزیزم که همیشه از من حمایت کردند و باعث دلگرمیم شدند.

همینطور از رسانه پرمخاطب و وزین فرتاک ورزشی که همیشه از تیم‌های شهرستانی حمایت می کنید قدردانی میکنم.

گفت وگو : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mpybw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خونه به خونه - شاهین؛ 180 دقیقه بدون گل زده/ ترس فکری مقابل بچه محل‌ها!

دو بازی هفته پایانی لیگ دو در گروه ب لغو شد
اختصاصی| مهرداد شفیعی مطرح کرد؛