تاریخ انتشار: 1398/01/15 18:26
شهرداری ماهشهر 0 - سرخپوشان پاکدشت 1
کد خبر: 104656

برد بزرگ پاشازاده در زادگاهش/ ماهشهری‌ها همچنان در قعر جدول

در یکی از حساس ترین بازی هفته سی ام رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور روز پنجشنبه ۱۵ فروردین دو تیم شهرداری بندرماهشهر و سرخپوشان پاکدشت از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه شهداء بندرماهشهر برابر هم صف آرایی کردند.
برد بزرگ پاشازاده در زادگاهش/ ماهشهری‌ها همچنان در قعر جدول

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که شرایط متفاوت تری در جدول نسبت به هم داشتند ماهشهری ها بعد از تعویض ۵ سرمربی بالاخره با عزیز فریسات با ۲۱ امتیاز در قعر جدول قرار گرفتند و یکی از کاندیدهای سقوط به دسته پایین تر هستند اما سرخ پوشان پاکدشت مدعی با مهدی پاشازاده با ۴۰ امتیاز در یک قدمی صعود به لیگ برتر هستند.

شاهین مجیدی در دقیقه ۱۳ بازی بر روی یک ضد حمله گل اول را برای تیم سرخ پوشان پاکدشت به ثمر رساند. نیمه اول این دیدار با نتیجه ۱-۰ به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی بدلیل اعتراضات هواداران ماهشهری به مهدی پاشازاده بازی چند دقیقه ای متوقف شد. شهرداری بندرماهشهر در نیمه دوم با تعویض های هجومی بازی را در دست گرفت و موقعیت های زیادی را بر روی دروازه سرخ پوشان ایجاد کرد.

داور چهارم بدلیل توقف چندین باره بازی ۱۱ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد اما ماهشهری ها نتوانستند از موقعیت هایشان استفاده کنند. این بازی در پایان با نتیجه ۱-۰ به سود تیم سرخ پوشان پاکدشت به پایان رسید تا ماهشهری ها ضمن کسب سیزدهمین شکست فصل با همان ۲۱ امتیاز در رده آخر جدول باقی بمانند و با توجه به اختلاف۳امتیازی با دیگر رقبا، امیدهایشان برای بقا در لیگ یک کم رنگ تر شود.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

شهرداری ماهشهر: روزبه سینکی، محمود خمیسی، خیرالله ویسی آرا، ایمان کیانی، ادریس کوچکی، محمدرضا فیروززاده، علی محمدی، رضا نجاری، محمد باشی، سیدایمان موسوی، جهانگیر عسگری

سرخپوشان پاکدشت: علی محسن زاده، هادی شکوری، محسن آقایی، محمد عبادزاده، شاهین توکلی، امیرحسین فشنگچی، شاهین مجیدی، پیام ملکیان، محسن طرحانی، محمد رحمتی، حسین فاضلی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewq99

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سریال تیره روزی های ماهشهر با شکست برابر سرخ پوشان، تدریس ادامه دار شیر فرهاد در لیگ یک!
سرخپوشان پاکدشت 1 - شهرداری ماهشهر 0؛