تاریخ انتشار: 1398/01/15 19:06
مس کرمان 0 - ملوان 0
کد خبر: 104648

تساوی ارزشمند قوی سپید در کرمان/ زور مس به لشکر 15 نفره ملوان نرسید

ملوان بندرانزلی در دیداری خارج از خانه به تساوی ارزشمندی دست یافت.
تساوی ارزشمند قوی سپید در کرمان/ زور مس به لشکر 15 نفره ملوان نرسید

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم مس کرمان و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که در پایان 90 دقیقه این بازی، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این بازی ملوانان با 15 بازیکن و کادرفنی به کرمان سفر کردند. به دلیل مشکلات عدیده مالی، آنها با لشکر نصفه و نیمه به دیار کریمان رفتند اما با این وجود، تک امتیاز ارزشمندی به دست آوردند و درحالی که می‌توانستند به راحتی بازنده بازی باشند، با ارائه فوتبالی شرافتمندانه، یک امتیاز بسیار ارزشمند به حساب خود واریز کردند.

در این بازی، مدافعان تیم ملوان بسیار خوب کار کردند. درحالی‌که مهاجمان مس کرمان بارها به سمت دروازه قوی سپید یورش بردند، ملوانان با درخشش دروازه بان و خط دفاعی خود، در بسته نگه داشتن دروازه‌شان ایفای نقش مهمی کردند و توانستند یک امتیاز به دست آوردند.

ملوان بندرانزلی با این تساوی ارزشمند 29 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول ایستاد و مس کرمان نیز با 40 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

مس کرمان: آرمان شهدادنژاد - محمدحسین حیدری - شروین بزرگ - حمید کاظمی - محمدرضا پورمحمد - مهرداد قنبری - احسان جودکی - امین جهان کهن - رضا ستاری - میلاد باقری - عیسی پرتو

ملوان: مبین عشایر - وحید حیدریه - عباس عامری - پژمان نوری - محمدرضا محرمی - میلاد احمدی - مهدی هاشمی نژاد - محمدرضا نقدی پور - شهریار مغانلو - پوریا غلامی - حافظ یعقوبی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457p9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین بازیکن دیدار ملوان و مس