تاریخ انتشار: 1398/01/20 11:16
مدافع نود ارومیه؛
کد خبر: 104105

محمد عبادزاده: حساسیت برای خودمان ایجاد نمی‌کنیم/ برای حفظ سهمیه تیم هم قسم شده‌ایم

مدافع تیم فوتبال نود ارومیه از هم قسم شدن بازیکنان این تیم برای بقا در لیگ خبر داد.
محمد عبادزاده: حساسیت برای خودمان ایجاد نمی‌کنیم/ برای حفظ سهمیه تیم هم قسم شده‌ایم

محمد عبادزاده مدافع تیم فوتبال نود ارومیه که در اول فصل در پست مهاجم توپ می‌زد و به صلاح دید وحید بیاتلو اکنون در خط راست دفاعی نود بازی می‌کند، از امتیاز گرفتن در بازی با خونه به خونه صحبت کرد.

ماحصل گفتگوی خبرنگار فرتاک ورزشی با این بازیکن را در ذیل بخوانید؛

- از وضعیت نود ارومیه چه خبر؟

خدا را شکر تمرینات خوبی داریم. اعضای تیم با نشاط اند؛ برای دیدار با خونه به خونه آماده ایم و امیدواریم با برد در این دیدار کار بقاء در لیگ را تمام کنیم.

- نظرتان راجع به بازی 6 امتیازی و فینال گونه برابر خونه به خونه که برنده‌ی آن ماندن خود را تا حدود زیادی مسجل می کند چیست؟

بازی دشواری است؛ با این وجود حساسیت بیش از اندازه برای خودمان ایجاد نمی کنیم، می رویم که فوتبال خوب و بامنطقی ارائه دهیم.

اولویت ما نتیجه است، چه سه امتیاز چه یک امتیاز؛ إن شاءالله با کمک خدا بتوانیم نتیجه بگیریم. تمام اعضای تیم همدل شده اند و می خواهیم کار را تمام کنیم.

- نود در هفته های اخیر چه از نظر هجومی و چه از نظر دفاعی عملکرد خوبی داشته، نظرتان در این باره چیست؟

در جلسه با آقای بهاری ایشان قول حمایت مالی دادند، اما جدا از بحث مالی، ما برای رسیدن به هدف ابتدای فصل خود و همچنین حفظ آبروی خودمان و ثمر دادن زحماتمان، بحث مالی را کنار گذاشته ایم و امیدواریم با حفظ تیم و تلاش در سال آینده، بتوانیم خود را به فوتبال ایران ثابت کنیم، ما برای حفظ تیم هم قسم شده ایم. وظایف خود در دفاع و حمله را انجام داده ایم و خدا را شکر شکل خوبی پیدا کرده ایم.

- سخن پایانی؟

از شما و سایت فرتاک بابت حمایتتان از نود ارومیه بدون هیچگونه چشم داشتی متشکرم؛ از تمام هم تیمی هایم بابت کمکی که در راه پیشرفتم به من کرده اند ممنونم؛ برابر خونه به خونه هم إن شاءالله با همت بچه های تیم با امتیاز برمی گردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awrkk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار نود ارومیه و اروند خرمشهر
اختصاصی فرتاک ورزشی|

تصاویر/ دیدار قشقایی شیراز و نود ارومیه
از نگاه دوربین مجتبی اسماعیل زاده؛