تاریخ انتشار: 1398/01/22 19:59
کد خبر: 103790

فرصت‌سوزی شاگردان روانخواه در لیگ یکی شدن

تیم نیروی زمینی تهران فرصت صعود مستقیم به لیگ یک را از دست داد و حالا باید منتظر نتایج هفته پایانی لیگ دو باشد.
 فرصت‌سوزی شاگردان روانخواه در لیگ یکی شدن

تیم‌های نیروی زمینی تهران و پاس همدان که به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول گروه ۲ لیگ دسته دوم فوتبال قرار داشتند، از ساعت ۱۶:۱۵ امروز در چارچوب هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی این رقابت‌ها در استادیوم غدیر تهران به مصاف هم رفتند.

شاگردان امید روانخواه که از امتیاز میزبانی بهره می‌بردند و به دنبال برتری و صعود مستقیم به لیگ یک بودند، در دقیقه ۱۵ توسط حمدالله ابدام به گل رسیدند و نیمه اول را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

اما در نیمه دوم تلاش پاس همدان برای زدن گل تساوی به ثمر نشست و این تیم با پنالتی بهزاد سلطانی دروازه نیروی زمینی تهران را باز کرد تا در نهایت این مسابقه پُر برخورد که یک اخراجی هم از هر یک از دو تیم داشت، با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.

نیروی زمینی تهران که در هفته آخر مسابقات گروه ۲ لیگ دسته دوم با قرعه استراحت مواجه شده، با این تساوی ۴۳ امتیازی شد و همچنان صدرنشین ماند، اما تیم آرمان گهر سیرجان که به برتری ارزشمندی در خانه نفت امیدیه دست یافت، ۴۱ امتیازی شد تا با یک امتیاز بیشتر از پاس همدان، جایگاه این تیم را در رده دوم جدول بگیرد و امیدوار به صعود مستقیم به لیگ یک در هفته پایانی شود.

تیم مس شهربابک که امروز از امتیاز میزبانی مقابل استقلال رامشیر بهره می‌برد، جدال حساس پایین جدولی‌ها را واگذار کرد تا به رتبه دوازدهم جدول گروه ۲ لیگ دو سقوط کند و پرسپولیس گناوه که موفق به عبور از سد خیبر خرم‌آباد شد، با سه امتیاز بیشتر از تیم مس شهربابک و رسیدن به امتیاز ۲۶، در رده یازدهم بایستد و امیدوار به بقا در لیگ دو شود.

تیم‌های مس شهربابک و شهدای بابلسر که ۲۳ امتیازی هستند و در رتبه‌های دوازدهم و سیزدهم جدول گروه ۲ لیگ دو قرار گرفتند، به دلیل فاصله ۳ امتیازی با پرسپولیس گناوه شانس کمی برای بقا در این رقابت‌ها در هفته پایانی دارند.

تکلیف تیم صعود کننده گروه ۲ لیگ دو نیز هفته آینده مشخص خواهد شد که تیم آرمان گهر سیرجان در صورت پیروزی بالاتر از نیروی زمینی قرار می‌گیرد و به‌عنوان قهرمان این رقابت‌ها به لیگ یک صعود می‌کند؛ پاس همدان نیز برای صعود مستقیم یا کسب سهمیه پلی‌آف، باید در هفته پایانی با اختلاف ۵ گل یا بیشتر تیم مس شهربابک را شکست دهد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rqd8m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علوی سرمربی استقلال خوزستان شد
سومین سرمربی در سال ۹۸!

مظهری : تنیس رشته مورد علاقه من است / کی‌روش بهترین مربی سال ۹۷ بوده است
میدرعامل پاس همدان در گفتگویی نوروزی با فرتاک ورزشی گفت :

تکمیل شگفتی سازی جمشیدیان یا مچ گیری جعفری!
پیش بازی پرسپولیس گناوه - پاس همدان

بازی ۶ امتیازی هفته / سبزترین دیدار فصل
پیش بازی شهرداری فومن _ پاس همدان

بازی ۶ امتیازی هفته / جنگ قدرت در همدان
پیش بازی پاس همدان - آرمان گهر سیرجان