تاریخ انتشار: 1398/01/23 14:26
کد خبر: 103726

هرمزی سردار را متحول کرد / ادامه عملیات تاریخی داریوش هرمزی در بوکان!

سردار بوکان در سال ۱۳۷۹ توسط علی خدامرادی پیشکسوت فوتبال بوکان پایه‌گذاری شد، نام این تیم برگرفته ازعزیزخان مکری ملقب به سردارکل داماد امیر کبیر و وزیر جنگ ناصرالدین شاه قاجار است. عزیزخان مکری یکی از مشاهیر نامدار بوکان است.
هرمزی سردار را متحول کرد / ادامه عملیات تاریخی داریوش هرمزی در بوکان!

پرشورهای غرب کشور ابتدای فصل با هدایت پیروز قربانی اسطوره باشگاه استقلال وارد مسابقات شدند و در ادامه سکان هدایت این تیم به دستان داوود سید عباسی سپرده شد که سیدعباسی هم نتوانست در بوکان همانند قربانی عملکرد خوبی داشته باشد و با توافق دو طرفه از این تیم پر هوادار جدا شد.

پس از جدایی داوود سیدعباسی، فرهاد بازگلی مدیرعامل جدید سردار بوکان در انتخابی عجیب داریوش هرمزی را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد، گزینه‌ای که با انتخابش شوک بزرگی به فوتبال بوکان وارد شد.

پیش از ورود هرمزی به بوکان این تیم نتایج خوبی کسب نکرده بود و در منطقه سقوط جدول قرار داشت، اما با تغییرات ایجاد شده در تیم و حمایت های مدیرعامل و هواداران، تحول بزرگی در روند نتیجه گیری سردار بوکان ایجاد شد.

در ۹ دیداری که هدایت سردار بر عهده داریوش هرمزی بوده است این تیم با کسب ۱۸ امتیاز عملکرد بسیار خوبی داشته است، بوکانی ها پیش از ورود هرمزی در ۱۶ هفته ابتدایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور تنها ۱۱ امتیاز کسب کرده بودند.

شاگردان هرمزی در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم در رشت دست به کار بزرگی زدند و توانستند با یک گل داماش مدعی را شکست دهند و با این پیروزی داماش را از صعود مستقیم به لیگ آزادگان محروم کنند.

سردار بوکان در آخرین دیدار خود باید به مصاف تیم صدرنشین گروه الف یعنی خوشه‌طلایی ساوه برود.

حال باید دید با به پایان رسیدن مسابقات لیگ دسته دوم آیا مدیرعامل سردار بوکان سکان هدایت این تیم را به فرد دیگری میسپارد یا این‌که فعالیت خود را با داریوش هرمزی سرمربی موفق این تیم ادامه می‌دهد.

نویسنده : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279xqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای سرمربی با لباس کردی روی نیمکت تیم محبوب!

غیبت پرشور ها در خاتم النبیا / جنگ بر سر بقا
پیش بازی سردار بوکان - مس نوین کرمان