تاریخ انتشار: 1398/01/23 15:15
کد خبر: 103721

بقای شیرهای عرب در لیگ دسته دوم / کار بزرگ میرسالاری با گلزنی کاپیتان

استقلال رامشیر با قدمتی بیش از ۵۵ سال یکی از قدیمی‌ترین تیم های استان خوزستان است.
بقای شیرهای عرب در لیگ دسته دوم / کار بزرگ میرسالاری با گلزنی کاپیتان

نماینده استان خوزستان با حمایت های بخش خصوصی چند فصلی است که نتایج قابل قبولی کسب میکند.

آبی‌های شهر رامشیر که به شیرهای عرب شهرت دارند با موفقیت در مسابقات استانی خوزستان توانستند به لیگ دسته سوم فوتبال کشور صعود کنند و در ادامه درخشش خود از لیگ دسته سوم به لیگ دسته دوم صعود کردند.

مجموعه استقلال رامشیر پس از ورود به لیگ دو دست به کار بزرگی زد و توانست ورزشگاهی با امکاناتی مناسب برای شهر رامشیر تدارک ببیند.

پس از شروع فصل شاگردان سیدعباس میرسالاری درخشش خود را شروع کردند و با کسب پیروزی‌های متعدد خود را به بالای جدول رساندند، اما پس از پایان نیم فصل نخست بدهی های حاصل از ساخت ورزشگاه مشکلات فراوانی را برای این باشگاه رامشیری ایجاد کرد و باعث شد تا چند بازیکن کلیدی آبی پوشان از جمع آن‌ها جدا شوند.

با جدایی بازیکنان کلیدی این تیم و وجود مشکلات مالی در اطراف استقلال رامشیر روند رو به رشد شاگردان میرسالاری متوقف شد و آن‌ها موقعیت خود را از دست دادند و به جمع مدعیان سقوط نزدیک شدند.

استقلال رامشیر در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم میهمان تیم‌ متمول مس شهربابک بود که توانست با تک گل کاپیتان خود یعنی امین حمیداوی از سد این تیم کرمانی عبور کند و با کسب ۲۸ امتیاز بقا خود را در لیگ دسته دوم قطعی کند.

رامشیری‌ها در آخرین دیدار خود در ورزشگاه تختی رامشیر میزبان بعثت کرمانشاه بحران زده خواهد بود.

نویسنده : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xx6qw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ تمرینات تیم استقلال رامشیر زیر نظر عباس میرسالاری