تاریخ انتشار: 1398/01/24 21:29
علی رغم سیر نزولی سیرجانی ها در هفته های اخیر؛
کد خبر: 103557

گل گهر در حد کلاس لیگ برتر!

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور توانسته است با عملکرد بسیار خوب خود در صدر جدول رده بندی رقابت ها جای بگیرد.
گل گهر در حد کلاس لیگ برتر!

آبی پوشان سیرجانی که از ابتدای فصل تمامی سعی و تلاش خود را به کار گرفته اند تا به هدف خود که همان صعود به لیگ برتر است جامه عمل بپوشانند حال در یک قدمی رسیدن به این مهم هستند و جالب اینکه در این راه نیز موفق شده اند آماری بسیار خوب از خود بر جای بگذارند. آنها از ۲۷ دیداری که تا بدین جای کار برگزار کرده اند صاحب ۱۲ پیروزی، ۱۳ تساوی و تنها ۲ شکست شده اند. ۴۴ گل به ثمر رسانده اند و ۲۶ گل نیز دریافت کرده اند و می توان گفت نماینده سیرجان تا این لحظه تمامی رکوردها را به نام خود ثبت کرده است.

کسب بیشترین تعداد پیروزی و تساوی و متحمل شدن کمترین شکست از یک سو و در اختیار داشتن دومین خط حمله برتر در کنار بهره بردن از یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ از سوی دیگر نشان دهنده ثبات، تمرکز و آرامشی است  که تیم وینگو داشته و قرار گرفتن تمامی این عناصر مهم در کنار یکدیگر باعث شده تیم گل گهر که حالا دیگر جزو تیم های با تجربه و با سابقه لیگ نیز به حساب می آید علی رغم کسب نتایج نا امید کننده در هفته های اخیر کماکان مدعی نخست حضور در لیگ برتر باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gwjen

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محسن آذرباد: جای پدرم در سفره هفت سین خالی است/ وینگو بهترین مربی سال 97 بود
با گل گهر لیگ برتری می‌شوم و به تیم ملی می‌روم؛