تاریخ انتشار: 1398/01/26 15:07
کد خبر: 103350

پیش بازی شاهین بوشهر - ملوان؛ شکار قو یا شاهین؟!

عصر روز سه شنبه در بوشهر، شاهد یکی از دیدارهای مهم لیگ آزادگان میان تیم های باسابقه و ریشه دار شاهین بوشهر و ملوان انزلی خواهیم بود.
پیش بازی شاهین بوشهر - ملوان؛ شکار قو یا شاهین؟!

شاهین بوشهر در حالی در هفته‌ی سی و دوم برابر ملوان پا به میدان می گذارد، که با 48 امتیاز از 28 بازی پس از گل گهر سیرجان در رده ی دوم جای داشته و فعلا دومین صعود کننده به لیگ برتر می باشد.

شاهین که در ورزشگاه خانگی خود برابر انزلی چی ها قرار خواهد گرفت، با برد در این دیدار که بازی یکی مانده به آخرش می باشد و همچنین در صورت لغزش سایر مدعیان، تا حد بسیار زیادی خیال خود و هوادارانش را از بابت لیگ برتری شدن راحت می کند و همین امر موجب حساسیت شدید بازی با ملوان برای شاهینی ها شده است. شاهینی که بهترین عملکرد دفاعی را نیز تا پایان هفته‌ی سی و یکم لیگ آزادگان در میان تمام تیم ها داشته است.

ملوان بندر انزلی که بالاخره با جذب اسپانسر تا حدودی مشکلات مالی خود را رفع کرد و از بحران خارج شد، با روحیه ای خوب و بدون هیچ گونه استرسی برابر شاهین به میدان خواهد رفت.

ملوانی ها که 32 امتیاز از 28 بازی کسب کرده اند، در رده ی یازدهم جدول قرار گرفته اند و چه بسا اگر 6 امتیاز از این تیم کسر نمی شد، اکنون انزلی چی ها را در قامت مدعی صعود به لیگ برتر می دیدیم.

ملوانی ها هیچ شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارند و از طرفی کاندیدای سقوط هم به شمار نمی روند، به همین جهت با خاطری آسوده و شاید انگیزه ای کمتر نسبت به شاهینی ها در میدان حاضر شوند.

دیدار سفیدپوشان شمال و جنوب کشور ساعت 17 روز سه شنبه در بوشهر برگزار می گردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279w6g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تصاویر/ دیدار مس رفسنجان و شاهین بوشهر
از نگاه دوربین مهدی افشاری؛