تاریخ انتشار: 1398/01/26 15:07
کد خبر: 103349

پیش بازی شهرداری ماهشهر - بادران؛ آخرین امید زردپوشان به بقاء

شهرداری ماهشهر و بادران تهران، روز سه شنبه در چهارچوب رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور برابر هم صف آرایی خواهند کرد.
پیش بازی شهرداری ماهشهر - بادران؛ آخرین امید زردپوشان به بقاء

شهرداریچی ها که میزبان این بازی اند، با کسب 22 امتیاز از 27 بازی قعرنشین جدول بوده و برای ماندن در لیگ و سقوط نکردن به دسته دو، باید تمام همت و تلاش خود را به کار گیرند. ماهشهری ها در بازی با شهرداری تبریز در تبریز نیز با زدن سه گل نشان دادند خیال رفتن به لیگ دو را ندارند و با چنگ و دندان سعی می کنند خود را در لیگ یک نگه دارند، هرچند سه امتیاز حساس آن بازی را در دقایق پایانی از دست دادند و برابر شهرداری تبریز به تساوی رسیدند.

شهرداری ماهشهر در این دیدار خانگی قطعا کار سختی برابر بادران دارد، اما ماهشهری جز برد از این دیدار نمی خواهند و می روند که در این دیدار با حمایت هواداران خود به برد رسیده و همچنان شانس بقاء خود را زنده نگه دارند.

بادران تهران هم با 37 امتیاز از 27 بازی جایگاه هشتم را در اختیار دارد و به علت این که از بخت های صعود یا سقوط محسوب نمی شود، یقینا با حساسیت و فشار کمتری در بندر ماهشهر به میدان خواهد رفت و همین می تواند کار شهرداری را سخت کند.

شاگردان فرهاد کاظمی دو بازی گذشته‌ی خود را با نتیجه‌ی بدون گل به پایان رساندند و در صورت پیروزی برابر شهرداری می توانند تا رده ی هفتم صعود کنند.

گفتنی است این بازی عصر سه شنبه در بندرماهشهر برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368r5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک بادران تهران به شهرداری ماهشهر پیوست

تیم منتخب نیم فصل اول مسابقات لیگ یک + پوستر
اختصاصی| در پایان نیم فصل اول مسابقات؛