تاریخ انتشار: 1398/01/27 18:54
مس کرمان 2 - شهرداری تبریز 0
کد خبر: 103197

طلسم شکنی برای مس/ شهرداری تبریز در منطقه سقوط

تیم فوتبال مس کرمان در هفته سی و دوم لیگ دسته یک مقابل حریف قعر جدولی خود به برتری رسید.
طلسم شکنی برای مس/ شهرداری تبریز در منطقه سقوط

در چارچوب هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته یک هفت مسابقه در شهرهای مختلف برگزار شد. در یکی از بازی ها تیم مس کرمان در خانه خود مقابل شهرداری تبریز قرار گرفت.

شهرداری که 25 امتیازی و در رده چهاردهم جدول بود، با توجه به احساس خطر در این موقعیت نامناسب، نیاز داشت که کرمان را با امتیاز ترک کند اما در پایان این دیدار، اتفاق مدنظر تبریزی ها رخ نداد. تیم فوتبال مس کرمان موفق شد حریف خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

گل های مس کرمان را در این بازی، فرزاد حسین خانی و بهرام رشید فرخی به ثمر رساندند.

این نتیجه شاگردان حسین خانی را 43 امتیازی کرد و این تیم در رتبه ششم باقی ماند. مسی ها البته دیگر شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارند و تنها کسب روحیه و تجربه برای فصل آینده می کنند که حساب ویژه ای روی آن باز کرده اند.

در سمت مقابل، شهرداری تبریز با شکست امروز، شرایط بدتری در انتهای جدول پیدا کرد. این تیم هفته آینده با گل ریحان بازی دارد و به نسبت رقبایی چون کارون اروند و شهرداری ماهشهر کار سخت تری برای بقا در لیگ یک خواهد داشت.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

مس کرمان: آرمان شهداد نژاد - محمد حسین حیدری - فرزاد حسین خانی - شروین بزرگ - مهرداد قنبری - احسان جودکی - امین جهان کهن - رضا ستاری - محمد وحید اسماعیل بیگی - میلا باقری - محمدرضا پورمحمد

شهرداری تبریز: عرفان اسفندیاری - مهدی قریشی - مهدی حسین زاده - سجاد رهبر - محمد صادقی - جعفر برزگر - رسول پیرزاده - فرشاد بیابانی - اتابک زارعی - حسین قره داغی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368r6y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی مس کرمان - شهرداری تبریز؛ امضای سقوط تبریزی‌ها در کرمان؟!

تصاویر/ دیدار مس کرمان و شهرداری تبریز
از نگاه دوربین مهرداد نوع بشر؛