تاریخ انتشار: 1398/01/27 18:59
نود ارومیه 1 - مس رفسنجان 0
کد خبر: 103196

شاهکار بیاتلو مقابل میشو؛ نود ارومیه در لیگ یک ماندگار شد

نماینده ارومیه موفق شد با دستیابی به سه امتیاز جدال با شاگردان میشو از منطقه خطر و سقوط فرار کند.
شاهکار بیاتلو مقابل میشو؛ نود ارومیه در لیگ یک ماندگار شد

با شکست شهرداری تبریز و پیروزی نود ارومیه اکنون آنها شانس زیادی برای دستیابی به امتیاز بقا دارند و طی دو هفته آینده با خیالی آسوده بازی‌ها را به اتمام خواهند رساند.

محمد عبادزاده در دقیقه 18 با گل خود در نهایت نود ارومیه را به سه امتیاز ارزشمند خانگی رساند تا در حال حاضر با 31 امتیاز و اختلاف 6 امتیازی با جدی‌ترین مدعی سقوط در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل احتمال بقای خود را به بالاترین حد برسانند.

مس رفسنجان که بعد از چند پیروزی که آنها را از منطقه سقوط خارج کرده بود، بعد از متوقف کردن شاهین شهرداری بوشهر که مدعی قهرمانی و صعود در این فصل محسوب می‌شوند در نهایت در بازی امروز برابر نماینده ارومیه ناکام ماندند و با شکست ارومیه را ترک کردند.

نود ارومیه اما با کسب 7 امتیاز طی سه بازی اخیر فرار بزرگی برای عبور از منطقه سقوط داشت و توانسته طی دو هفته آتی شانس بقای خود را افزایش دهد و تنها در صورتی که اتفاقات عجیبی رخ دهد آنها به دسته پایین‌تر خواهند رفت که البته خیلی بعید است و در آخرین بازی خود برابر ملوان در خانه حاضر خواهند شد.

در پایان این بازی نود ارومیه با کسب 31 امتیاز در رده دوازدهم جای گرفت و اختلافی سه امتیازی با خونه به خونه و 6 امتیازی با شهرداری تبریز و کارون اروند شکل داده است. مس رفسنجان نیز با این شکست در همان رده دهم به کار خود خاتمه داد و با 33 امتیاز در انتظار بازی پایانی خود در خانه برابر خونه به خونه بابل حاضر خواهد شد.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

نود ارومیه: عبدالصمد احمدی - حمیدرضا نصرتی - علی سلیمانی مقدم - وحید نعمتی - صائب محبی - محمد زینالی - عرفان پورافراز - داوود شاهواروقی - فرزاد محمدی - محمد جلیزی - محمد عبادزاده

مس رفسنجان: علی سلیمی - نادر فتح الهی - حامد حیدری - محسن ورزکار - حامد منصور آبادی - حسین علیپور - حمید طاهری فر - سید سجاد موسوی - محمد حسین مهرآزما - اکبر صغیری - میلاد ابطحی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457w5m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس رفسنجان 2 - نود ارومیه 3؛ پیروزی پدیده‌ای به نام نود/ میشو و رفسنجان در ناباوری

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و نود ارومیه (2)
از نگاه دوربین آبتین علی نیا؛

تصاویر/ دیدار مس رفسنجان و شاهین بوشهر
از نگاه دوربین مهدی افشاری؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و نود ارومیه
از نگاه دوربین سیاوش اسدالله نیا؛