تاریخ انتشار: 1398/01/28 16:40
کد خبر: 103086

بازماندگان صعود؛ از مس کرمان و آلومینیوم اراک تا سرخپوشان پاکدشت

لیگ آزادگان سی و دومین هفته‌ی خود را نیز پشت سر گذاشت و اکنون حدس تیم های صعود کننده و سقوط کننده تا حدود زیادی ممکن می باشد.
بازماندگان صعود؛ از مس کرمان و آلومینیوم اراک تا سرخپوشان پاکدشت

در بالای جدول گل گهر سیرجان با 52 و شاهین با 51 امتیاز بالاتر از سایر تیم ها قرار گرفته اند و گل ریحان، آلومینیوم اراک، سرخپوشان و مس کرمان در رتبه های بعدی جای دارند.

گل گهر و شاهین با فاصله ای که با رقبای خود ایجاد کرده اند، تا حدود زیادی خیال خود را از بابت صعود به لیگ برتر راحت کردند و حسرت رسیدن به سطح اول فوتبال کشور را به دل رقیبان خود گذاشته اند و در این بین تنها گل ریحان البرز است که با یک بازی و سه امتیاز کمتر از شاهین در رده‌ی سوم جای دارد و نزدیک ترین تعقیب کننده ی این تیم می باشد.

آلومینیوم اراک تا پیش از دیدار اخیر خود که با ناکامی برابر ملوان همراه شد، از شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر برخوردار بود، اما شکست برابر ملوان و سبقتی که شاهین و گل ریحان از آن ها گرفتند، تقریبا امیدهای شاگردان کمالوند برای صعود را ناامید کرد.

گرچه آلومینیوم روی کاغذ هنوز شانس صعود دارد، اما با توجه به این که باید حتما دو بازی آخر خود را ببرند، شاهین بازی آخر خود را ببازد و گل ریحان نیز حداکثر در دو بازی خود سه امتیاز کسب کند و نه بیشتر، می توان صعود ایرالکو را تقریبا محال و غیرممکن دانست.

پس از آلومینیوم، سرخپوشان پاکدشت با 43 امتیاز در رده ی پنجم جای دارد. شاگردان پاشازاده تا هفته‌ی سی ام شانس بسیار خوبی برای ارتقای جایگاه خود و رسیدن به لیگ برتر داشتند، اما شکست سنگین و ناباورانه برابر فجرسپاسی در خانه و شکست برابر رقیب اصلی خود در راه صعود، یعنی گل ریحان در هفته‌ی سی و دوم، بخت دستیابی به سهمیه‌ی لیگ برتر را کاملا برای پاکدشتی ها برباد داد تا آن ها بدانند در هفته های پایانی و در کورس بالای جدولی ها، جایی برای اشتباه وجود ندارد.

مس کرمان هم که روزگاری در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به رقابت می پرداخت، سومین ناکام بزرگ در راه صعود به سطح اول فوتبال کشور می باشد. مس گرچه در بازی با شهرداری تبریز به هفته ها ناکامی در کسب پیروزی پایان داد و با درخشش کاپیتان - سرمربی وفادار و کهنه کار خود توانست شهرداری تبریز را شکست دهد، اما دیگر بسیار دیر شده بود و رقیبان گوی سبقت را هفته ها بود که از یاران حسین خانی ربوده بودند.

مس 43 امتیاز دارد و ششمین تیم جدول است و عملا هیچگونه شانسی برای صعود ندارد تا کرمانی ها همچنان در لیگ یک بمانند و حسرت بازگشت به لیگ برتر به دلشان بماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nlkmx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طلسم شکنی برای مس/ شهرداری تبریز در منطقه سقوط
مس کرمان 2 - شهرداری تبریز 0