تاریخ انتشار: 1398/01/29 17:16
کد خبر: 102964

جلالی: قبل از بازی با ماشین‌سازی زمین تمرین نداشتیم

سرمربی نساجی مازندران درخصوص شعارهایی که در بازی با سپاهان علیه قلعه‌نویی داده شد، گفت: آن اتفاق، در یک لحظه صورت گرفت و کسی راضی به این اتفاق نبود.
جلالی: قبل از بازی با ماشین‌سازی زمین تمرین نداشتیم

مجید جلالی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی نساجی مازندران و پدیده شهر خودرو با بیان اینکه تقریباً تمام بازی‌هایی که در قائم‌شهر میزبان بودیم، تیم‌های مدعی در برابر ما قرار گرفتند، اظهار کرد: فردا مقابل یکی از بهترین تیم‌ها بازی داریم که بهترین بازی را انجام می‌دهد، تیم سرعتی و تیم فعالی است.

وی افزود: تمرینات خوبی انجام دادیم و به‌دنبال پیروزی هستیم، از نظر روحی نیز آمادگی آن را داریم که به یاری خدا، مقابل تماشاگران ۳ امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی نساجی مازندران ضمن تسلیت به محمد آبشک به‌دلیل از دست دادن پدرش، اضافه کرد: محروم نداریم، چند یار آسیب‌دیده داریم که با خودمان آوردیم و باید ببینیم که آیا می‌توانیم از آنها استفاده کنیم یا نه.

جلالی درخصوص اظهارات دستیارش بعد از بازی مقابل ماشین‌سازی مبنی بر مشکل زمین تمرین بیان کرد: قبل از بازی با ماشین‌سازی ۳ جلسه تمرین داشتیم، که دو جلسه آن پشت دروازه بود.

وی ضمن رضایت از نتایج کسب‌شده عنوان کرد: فکر می‌کنم با توجه به اینکه نساجی تازه به لیگ برتر آمده و با توجه به اینکه زمان بین نیم‌فصل را نیز کاملاً از دست دادیم و همچنین با توجه به بازی‌های سنگینی که میزبان بودیم، نتایج خوبی کسب کردیم، روزی که تیم را تحویل گرفتم، ۱۰ روز بعد باید در اصفهان بازی نخست نیم‌فصل دوم را با ذوب‌آهن انجام می‌دادیم، حتی دو سه روز اول ما با ۷ ـ ۸ یار تمرین می‌کردیم.

سرمربی نساجی مازندران درخصوص تماشاگران گفت: سال‌های سال استادیوم‌های مختلفی را تجربه کردم و می‌توانم قضاوت منصفانه‌ای داشته باشم، تماشاگران نساجی، بی نظیر، متین و مؤدب‌ترین هستند و خیلی به ندرت حرف‌های زننده می‌زنند، این تماشاگران شایسته تقدیر هستند.

جلالی درخصوص شعارهایی که در بازی با سپاهان علیه قلعه‌نویی داده شد، تصریح کرد: آن اتفاق، در یک لحظه صورت گرفت و کسی راضی به این اتفاق نبود.

وی درباره تغییر زمان بازی نساجی و پدیده گفت: بعد از بازی با سپاهان، سازمان لیگ پیشنهاد تغییر ساعت را به ما داد، من هم به سرپرست تیم آقای کوچکزاده اعلام کردم، این پیشنهاد دارای جنبه‌هایی است که روی هم رفته بد نیست، ضمن اینکه نشان از همکاری با تیم حریف دارد.

رقابت بین دو تیم نساجی مازندران و پدیده شهر خودرو از سری رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر، بنا بر اعلام سازمان لیگ روز جمعه ۳۰ فروردین‌ماه ساعت ۱۶ در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwmz6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلالی: برای پیروزی آمده بودیم اما متاسفانه بازی مساوی شد