تاریخ انتشار: 1398/01/30 11:51
از لیگ سه تا لیگ برتر بدون توقف؛
کد خبر: 102888

آرمان گهر سیرجان، نفت تهران می شود؟!

لیگ دسته دوم فوتبال ایران به پایان رسید و آرمان گهر سیرجان توانست با صدرنشینی در گروه B رقابت ها، به لیگ دسته اول فوتبال ایران صعود کند.
آرمان گهر سیرجان، نفت تهران می شود؟!

 آرمان گهر سیرجان در سالیان اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و توانست با نتایج درخشان و روند خوب خود طی دو فصل، از لیگ دسته سه به لیگ یک برسد.

آرمان گهر که پیش از این با نام جهاد نصر سیرجان شناخته می شد، در فصل قبل رقابت های لیگ دسته سه نیز در دور اول به عنوان تیم نخست گروهش به مرحله‌ی دوم صعود کرد، در مرحله‌ی دوم با قرار گرفتن در جایگاه دوم پس از استقلال رامشیر راهی پلی آف شد و نهایتا با شکست شهید مولایی قراخیل موفق به صعود به لیگ دسته دوم شده بود.

اکنون سیرجانی ها در ادامه‌ی روند درخشان خود طی سال های اخیر، در دسته دو نیز حتی به مراتب بهتر از دسته سه ظاهر شدند و با 24 بازی، 44 امتیاز و کسب عنوان قهرمانی گروه B لیگ دو، قاطعانه به لیگ دسته اول صعود کردند.

هرچند مسابقات دسته یک سطحی بالاتر و دشواری بیشتری نسبت به لیگ های رده پایین تر دارد، اما هیچ بعید نیست که آرمان گهر سیرجان در صورت تداوم و حفظ روند فوق العاده‌ی خود، بتواند فصل آینده یکی از پدیده های لیگ یک و از مدعیان کسب سهمیه‌ی لیگ برتر باشد.

رکوردی که در تاریخ فوتبال ایران و در اواخر دهه هشتاد باشگاه نفت تهران به ثبت رسانده و با صعود از لیگ تهران به لیگ سه،سپس به لیگ دو و بعد لیگ یک و لیگ برتر همگی بدون توقف و مقتدرانه،نسلی رویایی را به فوتبال ایران توانست تحویل دهد.

نسلی که با مدیریت منصور قنبرزاده هم در بازیکن سازی موفق بود و هم در مربی سازی و مربیان جوان و آینده داری چون:علیرضا منصوریان،یحیی گل محمدی و...را تحویل فوتبال ایران داد.

اما تفاوت آرمان گهر سیرجان و نفت تهران را می توان اعتماد این مجموعه تنها به یک مربی چون قاسم شهبا در مسیر صعود های متوالی شان و بر خلاف رویه کاری آن نفت تاریخی قلمداد کرد و همچنین تفاوت دیگر بهره مندی تیم سیرجانی از فاکتور هوادار است که می تواند در سال های آینده به این باشگاه هویت داده و از فروپاشی احتمالی آن نیز جلوگیری نماید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwmvr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهبا: با تمام توان به میدان می رویم/امیدوارم هفته پاکی داشته باشیم
سرمربی آرمان گهر سیرجان در گفتگو با فرتاک ورزشی :

افت بدنی محسن بنگر در پی حضور بیش از حد در فضای مجازی
پاشنه آشیل جدید این روز های اروند مشخص شد؛

اروندی ها شاگردان فراز را متوقف خواهند کرد؟!
آخرین تلاش های سامری،افاضلی‌ و بازیکنان برای فرار از قعر؛

بازی مرگ و زندگی / کار سخت سیرجانی‌ها در ورزشگاه شهدای نفت
پیش بازی نفت و گاز گچساران - آرمان گهر سیرجان