تاریخ انتشار: 1398/02/01 12:52
کد خبر: 102678

امامیان مهاجم ایلامی سرخ‌پوشان پاکدشت: نیم‌فصل می‌توانستم به فوتبال ترکیه بروم

حسین امامیان مهاجم ایلامی تیم فوتبال سرخ‌پوشان پاکدشت تاکید کرد که در تعطیلات نیم‌فصل می‌توانست به فوتبال ترکیه برود.
امامیان مهاجم ایلامی سرخ‌پوشان پاکدشت: نیم‌فصل می‌توانستم به فوتبال ترکیه بروم

امامیان در مصاحبه با فرتاک ورزشی، در خصوص مصدومیتی که در تعطیلات نیم‌فصل با آن مواجه شد گفت: متاسفانه با وجود شرایط خوبی که در نیم‌فصل اول داشتم در اردوی ترکیه با مصدومیت نادری مواجه شدم، با این حال با کمک مدیریت تیم و فرهادکاظمی جراحی کردم و الان 3 ماه از جراحی‌ام می‌گذرد. به امید خدا 3 تا 4 ماه دیگر به شرایط بازی خواهم رسید و تلاش می‌کنم به آمادگی کامل برسم.

امامیان در نیم فصل اول یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود که 6 گل برای ای تیم زد و 4 پاس گل داد که با مصدومیت این بازیکن، سرخ‌پوشان در خط حمله هم با مشکل مواجه شد. او در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد: این مصدومیت خیلی بدموقع بود. من زمانی که در اردوی ترکیه بود، عملکردم در بازی‌های دوستانه طوری بود که چند تیم در ترکیه مرا زیرنظر داشتند و می‌توانستم در نیم‌فصل به فوتبال ترکیه بروم ولی آن مصدومیت همه چیز را تغییر داد.

وی در خصوص اینکه چرا سرخ‌پوشان نتوانست به لیگ برتر صعود کند تاکید کرد: این تیم تازه به لیگ دسته اول صعود کرد که کم تجربگی در سرنوشت تیم تاثیرگذار بود. در مجموع سرخ‌پوشان نتایج بدی نگفت و اگر تغییرات در کادر فنی کمتر بود قطعا این تیم شرایط بهتری پیدا می‌کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bn955

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاشازاده: به خودمان باختیم/ بازیکنانم در تمرین همدیگر را می‌زدند!

شاهکار مجتبی حسینی در کرج/ ناکامی پاشازاده از صعود
گل ریحان البرز 2 - سرخپوشان پاکدشت 0