تاریخ انتشار: 1398/02/02 21:35
کد خبر: 102483

پیش بازی بادران - آلومینیوم؛ جدال جذاب مربیان لیگ برتری

بادران با هدایت فرهاد کاظمی با تجربه در این فصل عملکرد نسبتا خوبی داشته و پس از 28 بازی با کسب 40 امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار گرفته است.
پیش بازی بادران - آلومینیوم؛ جدال جذاب مربیان لیگ برتری

شاگردان کاظمی عملا شانس کسب سهمیه‌ی لیگ برتر را از دست داده اند و خطر سقوط را هم احساس نمی کنند؛ به همین جهت بازی برابر آلومینیوم برای آن ها از حساسیت خاصی برخوردار نبوده و می توان گفت حکم یک بازی تدارکاتی را برای بادرانی ها دارد.

آلومینیوم اراک که تا همین دیدار اخیرش از کاندیداهای جدی صعود به لیگ برتر به شمار می آمد، با باخت بدموقع برابر ملوان و برد گل گهر و شاهین و گل ریحان، تا حد زیادی بخت صعود را از دست داده تا یکی از ناکامان بزرگ این فصل لیگ آزادگان لقب گیرد.

آلومینیوم 45 امتیاز از 28 بازی به دست آورده و هرچند روی کاغذ همچنان شانس اندکی برای صعود دارد، اما این کار بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن به نظر می رسد، چرا که مستلزم آن است که آلومینیوم هر دو بازی پیش روی خود را ببرد، گل ریحان حداقل یکی از دو دیدار آینده ی خود را واگذار کند و شاهین نیز در بازی آخر خود که این هفته و برابر سرخپوشان پاکدشت می باشد با باخت میدان را ترک کند؛ بنابراین صعود شاگردان فراز کمالوند تقریبا غیرممکن است، هرچند فوتبال است و هرگونه اتفاقی در آن می تواند رقم بخورد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxypq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین بازیکن دیدار آلومینیوم و بادران؛ یک اراکی علیه هم‌شهری‌ها!
اختصاصی فرتاک ورزشی|