تاریخ انتشار: 1398/02/03 19:35
بادران 1 - آلومینیوم 0
کد خبر: 102370

بر باد رفتن آرزوهای کمالوند مقابل بادران/ ادامه ناکامی آلومینیوم در خارج از خانه

آلومینیوم اراک با شکست برابر بادران و با توجه به باقی نتایج از حضور در لیگ برتر بازماند.
بر باد رفتن آرزوهای کمالوند مقابل بادران/ ادامه ناکامی آلومینیوم در خارج از خانه

دقایقی پیش تیم بادران در خانه توانست آلومینیوم اراک را با یک گل شکست دهد تا به این واسطه آرزوی‌های کمالوند برای حضور در لیگ برتر نقش بر آب بشود.

از هفته 33 مسابقات لیگ یک شاگردان فرهاد کاظمی در تهران برابر آلومینیوم قرار گرفتند که این بازی در نهایت با گل محمد صادق پاک قدم به نفع بادران تمام شد. گل میزبان از روی یک ضربه کرنر و استفاده از شلوغی محوطه جریمه به دست آمد. این دیدار که تحت تاثیر شدید باد قرار داشت و از لحاظ تاکتیکی به سود نماینده پایتخت در جریان بود و از طرفی شاگردان کمالوند هم که برای زنده نگه داشتن شانس صعود نیاز مبرمی به برد داشت چند موقعیت به دست آورد که هیچ کدام از آن‌ها به گل تبدیل نشد.

نکته جالب توجه این است که در نیمه دوم کریم اسلامی به دلیل اعتراض شدید به داور از زمین مسابقه اخراج شد تا بادران ده نفره به برد ارزشمندی دست پیدا کند. فراز کمالوند هم قبل از سوت پایان مسابقه در حالی که از نمایش بازیکنانش بسیار ناراحت به نظر می‌رسید راهی رختکن شد. هم‌چنین فرهاد کاظمی بعد از برد با افسوس فراوان به بازیکنانش اعلام کرد که اگر دو بازی دیگر را جدی گرفته و با پیروزی پشت سر گذاشته بودند حالا یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر محسوب می‌شدند.

بادران با این پیروزی 43 امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت و از طرفی آلومینیوم اراک با 45 امتیاز در همان رتبه چهارم باقی و از صعود به لیگ برتر بازماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygpwm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی بدون گل آلومینیوم اراک مقابل بادران

گلزن سرخ پوشان در رختکن بادران
قدردانی از مربی در لیگ یک؛