تاریخ انتشار: 1398/02/04 22:40
به میزان درخواست هوادار، اتوبوس به تهران اعزام می کنیم
کد خبر: 102240

حاجی پور: استادیوم پر نباشد، این حقمان است بیشتر هوادار داشته باشیم

اگر تا یک ساعت پیش از آغاز بازی ظرفیت میزبان در استادیوم غدیر تکمیل نباشد، ظرفیت بیش از ده درصد را حتما در اختیار می گیریم.
حاجی پور: استادیوم پر نباشد، این حقمان است بیشتر هوادار داشته باشیم

محمدرضا حاجی پور سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان در خصوص اعزام هواداران داماش برای حمایت از تیم محبوبشان در دیدار با نیروی زمینی تهران در روز 8 اردیبهشت طی گفتگویی گفت: باشگاه داماش به میزان درخواست هواداران از رشت به تهران اتوبوس اعزام می کند و حسن رضوی نیز نماینده باشگاه برای ایاب و ذهاب هواداران خواهند بود.

وی ادامه داد : در این بازی طبق قانون ده درصد از ظرفیت استادیوم 1200 نفری غدیر تهران در اختیار داماش است و این موضوع در جلسه قرعه کشی پلی آف نیز بر آن تاکید شد، اما اگر تیم میزبان تا یک ساعت پیش از آغاز مسابقه یعنی ساعت 16:30 نتواند که ظرفیت خود را تکمیل کند، ما قطعا ظرفیت بیش از ده درصد را برای هوادارانمان در اختیار می گیریم.

وی افزود : اطمینان داریم که دراین دو بازی حیاتی نیز هواداران داماش به مانند همیشه و بدون وقفه به حمایت از تیم محبوبشان می پردازند تا پس از سه سال صبر و بردباری، در کنار هم صعود به لیگ یک را جشن بگیریم.

حاجی پور در خصوص زمان برگزاری بازی های رفت و برگشت گفت: بازی رفت در تهران ساعت 17:30 روز یکشنبه 8 اردیبهشت در استادیوم غدیر تهران و بازی برگشت در استادیوم سردارجنگل رشت، ساعت 17 روز یکشنبه 15 اردیبهشت برگزار می شود.

وی افزود : این را باید اضافه کنم که ما دوست داشتیم بازی در رشت باز هم در زمان دیرتری انجام شود، اما این برنامه ریزی کمیته مسابقات دلایلی داشت. اول اینکه احتمال دادند بازی به وقت اضافه و پنالتی کشیده بشود و این خود به خود 45 دقیقه به تایم پایان بازی اضافه می کند. ضمن اینکه به غیر از موضوع زمان اذان مغرب، استادیوم سردارجنگل هم از استاندارد نور کافی برخوردار نیست و به همین علت باید حداقل تایمی از بازی در زیر نور طبیعی روز دنبال شود. البته یکی از بازی های سپیدرود در لیگ برتر قرار است که زیر نور برگزار شود که آن هم به دلیل همزمانی بازی های لیگ برتر در هفته های پایانی و انجام مسابقات در ماه مبارک رمضان است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwpar

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاجی پور : از هفته بعد تمرینات تیم شروع خواهد شد / به دنبال جذب اسپانسر جدید هستیم
سرپرست داماش گیلان در گفتگو فرتاک ورزشی؛