تاریخ انتشار: 1398/02/09 21:26
به زودی دویدن را آغاز خواهم کرد
کد خبر: 101771

حسین امامیان:نیم فصل پیشنهاد خوبی از ترکیه داشتم

حسین امامیان بازیکن تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت در مصاحبه‌ای با سایت فرتاک ورزشی گفت و گو کرد.
حسین امامیان:نیم فصل پیشنهاد خوبی از ترکیه داشتم

حسین امامیان در گفت و گویی  درمورد مصدومیت خود گفت: حدودا تا دو ماه دیگر دویدن را آغاز خواهم کرد. این فصل شرایط خوبی را داشتیم و در نیم فصل اول یکی از بهترین تیم های لیگ بودیم چون هم خط دفاعی و هم خط حمله خوبی داشتیم همچنین دو گلر تیم عالی ظاهر شدند. امیرحسین فشنگچی هم که جز بهترین پاسور های لیگ بود نیز در این عملکرد خوبمان بی تاثیر نبود. در اردوی ترکیه مصدوم شدم و از ترکیه پیشنهاد خوبی داشتم اما خدا را شکر که این فصل با تمام خوبی ها و بدی‌هایش تمام شد.

وی در ادامه افزود: سرخپوشان پاکدشت با قدرت در فصل اینده نیز تیمداری خواهد کرد و سال بعد را بهتر از امسال شروع خواهد کرد. نکته قابل تقدیر و قابل تحسین در این فصلی که گذشت این بود وقتی در اردوی ترکیه مصدوم شدم مالک باشگاه شخصا به دنبال کارهای بهبود یافتن من بود. همچنین هزینه  MRI در آنجا قریب به 18 میلیون بود که آقای سامقانی زحمت کشیدند پیگیر شدند  و به بنده گفتند فصل بعد چه قادر به بازی کردن باشی و چه نباشی ما از وجودت در تیم استفاده خواهیم کرد و از ایشان بابت تمام زحماتی که کشیدند تشکر می کنم.

امامیان در پایان گفت: از مدیریت این تیم و مربیانی که امدند و رفتند مثل آقای فرهاد کاظمی، آقای محمود فکری و آقای مهدی پاشازاده و همه کسانی که زحمت کشیدند تشکر میکنم. همچنین از آقای کبیری و مشاور ایشان نیز کمال تشکر را دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zjvrz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امامیان: خطای مسلم پنالتی روی من گرفته نشد/ اکسین فقط بازی مستقیم انجام می داد
اختصاصی فرتاک ورزشی|