تاریخ انتشار: 1398/02/10 16:58
با انتشار بیانیه ای;
کد خبر: 101690

مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه شهرداری آستارا از هواداران این تیم تقدیر و تشکر کردند

مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره تیم شهرداری آستارا با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران فرهیخته و بزرگ این باشگاه و تمام عواملی که در صعود نماینده فوتبال آستارا به لیگ دسته دوم کشور شرکت داشتند، تشکر و قدردانی کرد.
مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه شهرداری آستارا از هواداران این تیم تقدیر و تشکر کردند

در این اطلاعیه آمده است:

باشگاه شهرداری آستارا، افتخار دارد از تمام عوامل دست اندرکار در موفقیت نماینده فوتبال شهرستان قدردانی و تشکر کند.

بی‌تردید این صعود و موفقیت در کنار همت و غیرت بازیکنان، درایت و تدبیر کادر فنی به ویژه آقای حسن اشجاری و حضور پر شور و هواداران، مرهون زحمات و تلاش‌های عوامل بسیار دیگری نیز بود.

اعضای محترم شورای اسلامی شهر آستارا

و شهردار محترم ، پیشکسوتان باشگاه، هییت فوتبال ،فرماندهی محترم  انتظامی شهرستان و رسانه‌های گروهی و کارکنان باشگاه همگی در این موفقیت سهیم هستند.

 همچنین تقدیر می‌کنیم از نهادهای مختلفی که در برگزاری مسابقات نقش داشتند و برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر مسابقات در طول فصل و تدارک جشن قهرمانی ما را همراهی نمودند

 

باشگاه شهرداری برای اینکه نماینده شایسته‌ای برای فوتبال گیلان وآستارا باشد با دشواری‌ها و سختی‌های بسیاری دست و پنجه نرم کرده است که در این روزهای شادمانی، نیازی به یادآوری آنها نیست. در این مسیر، قدردانی ویژه، از هواداران به عنوان سرمایه‌های راستین این باشگاه مردمی

در طول مسابقات، شرمنده هواداران پرشماری شدیم که به دلیل محدودیت و نبود امکانات و ظرفیت در ورزشگاه با وجود اشتیاق برای حضور در ورزشگاه شهدای سیبلی، این امکان برای ایشان فراهم نشد.

باور داریم انرژی و دعای خیر شما عزیزان در هر نقطه‌ای که باشید یار و یاور اعضای تیم خواهد بود که با تعصبی مثال زدنی به عشق شادی آنها تلاش می‌کنند.

خدا را شاکریم که توانستیم با کسب این موفقیت دل مردم شریف آستارا را شاد نماییم.

قطار شهرداری آستارا به سوی مقصد در حال حرکت است و شاید گروهی در این مسیر بیرون ایستاده و سنگ پرانی کنند اما جلوی حرکت قطار را نمی توانند بگیرند.

حرکت باشگاه شهرداری آستارا به سمت کسب موفقیت های بیشتر ریل گذاری شده است. این موفقیت اولیه اتفاقی نیست و حاصل یک برنامه ریزی، مدیریت و تلاش جمعی است که سایه حمایت شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر نیز بالای سر آن احساس می شود.

امروز همه دوستداران ورزش در همه سطوح از جمله عزیزان پیشکسوت به این باور رسیده اند که برای موفقیت این تیم باید متحد شوند. همه ما کنار هم هستیم و سوار قطار شهرداری آستارا و قرار هم نیست کسی وسط راه پیاده شود.

 بر همین اساس نقاط قوت را افزایش داده و نقاط منفی را از تیم دور خواهیم کرد. استراتژی مدیریت باشگاه نیز ثبات، آرامش و همدلی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rqg5b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی آلومینیوم اراک - سرخپوشان پاکدشت؛ بازی بزرگ برای فراز مقابل پاشا

استقلال ملاثانی راهی لیگ دسته دوم کشور شد
با وجود باخت سنگین در بوشهر;