تاریخ انتشار: 1398/02/16 07:47
مالک باشگاه داماش گیلان فدراسیون را تهدید کرد:
کد خبر: 101137

در فینال جام حذفی شرکت نخواهیم کرد!

در فینال جام حذفی شرکت نخواهیم کرد!

مالک باشگاه داماش گیلان پس از شکست برابر نیروی زمینی در گفتگو با خبرنگاران گفت : امروز همه ایران شاهد بودند که سر داماش را در روز روشن علنا بریدند و بیست هزار هوادار رشتی را با چشم گریان به خانه فرستادند.

اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه داماش گیلان پس از شکست امروز تیمش در دیدار پلی آف برابر نیروی زمینی تهران با اتفاقات عجیب داوری، با بیان عبارت فوق و در حالی که هر لحظه به میزان عصبانیتش افزوده می شد، گفت: در اعتراض به بی کفایتی دپارتمان داوری و فدراسیون فوتببال ایران، در فینال جام حذفی شرکت نخواهیم کرد تا عبرتی باشد برای فدراسیون که به این راحتی تیم های خصوصی را نابود نکنند.

وی گفت: چگونه امکان پذیر است که کمیته داوران فدراسیون فوتبال در دیداری حساس از داورانی استفاده کند که این مقدار از قضاوت تاثیر گذار و نادرست را داشته باشند؟! در واقع تیم صعود کننده به لیگ یک توسط تیم داوری به طور کامل مهندسی شد و ما اعتقاد داریم که داوری این دیدار شائبه برانگیز بوده است.

مالک باشگاه داماش گفت: چگونه است که ناظر فدراسیون به جای تلطیف شرایط، فضا را به شدت متشنج می کند و به سمت اعضای تیم داماش حمله ور می شود و آن ها را مورد ضرب و شتم قرار می دهد؟!! آیا واقعا این موضوع طبیعی است؟! البته ما از طریق مراجع قضایی این اتفاق را مورد پیگیری قرار داده ایم.

حاجی پور گفت: سریال اتفاقات عجیب داوری بر علیه تیم های گیلانی گویا پایانی ندارد. روزی ملوان انزلی، دیروز سپیدرود رشت و امروز داماش گیلان مورد ظلم کمیته داوران فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

وی گفت: من به عنوان حامی باشگاه داماش حس می کنم که این افراد درک نمی کنند تیم داری خصوصی چه زجری دارد، چون تا الان یک ریال از جیب خودشان هزینه نکرده اند.

عضو سه دوره شورای اسلامی شهر رشت، بار دیگر فدراسیون فوتبال را در این مصاحبه مورد تهدید قرار داد و اظهار داشت: به عنوان تیمی که از بدو تاسیس به صورت خصوصی اداره می شود، حتما از مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره می خواهم که به جهت احقاق حقوق باشگاه داماش گیلان و مردم رشت به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا این روند فدراسیون و عدم حضور ما در فینال جام حذفی اعلام شود و قطعا نیز به آن طریق پیگیر خواهیم شد.

وی افزود: از نماینده های استان گیلان هم می خواهم که تا حصول نتیجه پیگیر این موضوع باشند. مطمئنا مثل دیگر استان ها هواداران گیلانی دوست دارند که نمایندگان مجلس منتخب شان را پشت خود ببینند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mppe8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی داماش در دیداری تدارکاتی برابر پاس