تاریخ انتشار: 1398/02/16 15:22
کد خبر: 101098

رئیس هیئت فوتبال گیلان: رئیس دپارتمان داوری نمک بر زخم هواداران فوتبال داماش نپاشد

رئیس هیئت فوتبال گیلان با اشاره به قضاوت‌های ناعادلانه علیه تیم‌های گیلانی، گفت: رئیس دپارتمان داوری با گماردن داوری ضعیف، باعث برهم زدن جشن صعود داماش شده و ایشان بهتر است سکوت اختیار کند.
 رئیس هیئت فوتبال گیلان: رئیس دپارتمان داوری نمک بر زخم هواداران فوتبال داماش نپاشد

قربانعلی الماسخاله در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به دیدار برگشت پلی‌آف داماش و نیروی زمینی تهران، اظهار کرد: داماش در طول فصل، بازی‌های کم نقصی از خود ارائه داد و در روزی که شرایط ایده‌آلی برای جشن صعود حاکم بود، تیم داوری مسابقه با قضاوت ناعادلانه خود، آرزوهای یک تیم و یک استان را برباد داد.

وی با بیان اینکه هواداران داماش گیلان بامتانت در طول 90 دقیقه تیم خود را تشویق کردند، افزود: بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی باشگاه داماش گیلان در طول فصل تلاش بسیاری کرده و داور مزد زحمات آنان را به بدترین شکل ممکن داد.

رئیس هیئت فوتبال گیلان با تأکید بر قضاوت‌های ناعادلانه در طول فصل علیه تیم‌های گیلانی، تصریح کرد: پس از پایان بازی داماش و نیروی زمینی تهران با تاج صحبت کردم و ایشان از قضاوت پراشتباه داوری، گله داشتند.

الماسخاله با بیان اینکه تیم‌های گیلانی در فصل جاری روی اشتباهات داوری متضرر شده‌اند، گفت: ملوان، داماش و سپیدرود در طول فصل، بارها و بارها از اشتباهات داوری لطمه دیده‌اند و دو اشتباه اخیر در دیدارهای سپیدرود رشت مقابل نفت مسجدسلیمان و داماش گیلان مقابل نیروی زمینی تهران، سرنوشت فوتبال گیلان را تغییر داده است.

وی با اشاره به صحبت‌های پس از پایان بازی رئیس کمیته دپارتمان داوری، خاطرنشان کرد: آقای رفعتی بهتر است سکوت اختیار کرده و نمک بر زخم هواداران فوتبال داماش نپاشد، ایشان ازنظر فنی سررشته‌ای نداشته و اشتباهات داوری را توجیه می‌کند، وقتی تیمی با دو گل از حریف پیش بیفتد، احتمال اینکه تیم شکست‌خورده بازی را در زمین تیم میزبان به‌تساوی بکشاند بسیار ضعیف است و برای آقای رفعتی متأسفم که به‌جای عذرخواهی، فرافکنی می‌کند.

رئیس هیئت فوتبال گیلان با بیان اینکه حرف‌های رفعتی مانند قضاوت داورانش است، گفت: هیئت فوتبال گیلان و سایر مسؤولین استان، پیگیر قضاوت‌های ناعادلانه علیه تیم‌های گیلانی بوده و برای اعاده حقمان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2799x6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین استقلال/ فوتبال تحت فشار و تنیس فوتبال در دستور کار آبی ها