تاریخ انتشار: 1398/02/18 11:54
کد خبر: 100877

مدیر رسانه داماش گیلان: آقای سهرابی هیچ بقالی نمی گوید ماست من ترش است!/ اظهارات آقایان تاسف ما را بیشتر می کند

مدیر رسانه داماش گیلان گفت: تضییع حق مان به کنار، اما اظهارات آقایان حکم نمک روی زخم ما را دارد. اجازه نمی دهیم اینگونه پاسخ داماش و هوادارانش را بدهید.
مدیر رسانه داماش گیلان: آقای سهرابی هیچ بقالی نمی گوید ماست من ترش است!/ اظهارات آقایان تاسف ما را بیشتر می کند

در پی اشتباهات داوری در دیدار پلی آف لیگ دو امروز ویدیویی از سوی علیرضا سهرابی مسئول چیدمان کمیته داوران منتشر شد که در آن وی با اعلام اینکه صحنه های بازی مورد بازبینی قرار گرفته ، عنوان کرد که  فقط صحنه گل دوم به اشتباه آفساید و مردود اعلام شده و در سایر موارد داور قضاوت خوبی داشته است. 

در این رابطه  میثم محبوب مدیر رسانه ای داماش گیلان در مورد انتشار این ویدیو اظهار داشت: برای اولین بار است که شاهد منتشر شدن چنین ویدیویی هستیم ، ویدیویی که در آن توجیه کردن اشتباهات برای هر بیننده ای به راحتی قابل درک است و جالب تر اینکه  مسئول چیدمان داوری مرجع بررسی و نقد عملکرد داوری نیست و صلاحیت این موضوع در حوزه این قسمت نیست.   نکته عجیب این است که مسئول چیدمان داوری، داوری را که خودش چینش کرده را نقد و کارشناسی می کند و طبیعی است که باید به کار خودش نمره قبولی بدهد. تا دیروز که آقای رفعتی خودشان بابت اشباهات تاثیر گذار داور از مردم گیلان و هواداران داماش عذرخواهی کرده و حتی اعلام کردند امکان تنزل داور به یک لیگ پایین تر وجود دارد. اما امروز شاهد آنالیز داوری توسط مسئول چیدمان هستیم.  تاکنون ندیده بودیم که مرجعی عملکرد خودش را ارزیابی و نمره  دهد. در این مورد باید کارشناسان امر داوری نظر بدهند و تا کنون با بیش از ده کارشناس خبره داوری صحبت کرده ایم ومثل روز روشن است که حق داماش در حداقل پنج صحنه تاثیر گذار ضایع شده است.

وی افزود: آقای سهرابی هیچ بقالی نمی گوید که ماست من ترش است و شما اجازه بدهید که کارشناسان داوری به شما و عملکرد داور شما نمره بدهند. شما چگونه می گویید یک صحنه؟ پنالتی واضح که مدافع نیروی زمینی میثم میرپسندیده را کشید و به زمین کوبید را تمام استادیوم دیدند ویا صحنه هند عمدی که موقعیت دو به تک بازیکنان ما را از بین برد، آیا در این صحنه ها اشتباه داوری وجود نداشت؟

مدیر رسانه داماش با بیان اینکه اینگونه اظهار نظر ایشان حکم نمک پاشیدن روی زخمی را دارد که توسط اشتباهات  داوری برای مجموعه داماش و هواداران پرشمارش ایجاد شده گفت: با اشتباهات تاثیر گذار تیم داوری  حق مسلم تیم داماش تضییع شده،  اما دیگر طاقت اظهارات نسنجیده و مقابله گرایانه آقایان را نداریم. لطفا برای توجیه اشتباهات خود نه فقط  با روح و روان یک تیم بلکه با یک شهر و هواداران پرشمارش بازی نکنید.  آیا عذرخواهی آقایان را باور کنیم یا اینکه  ایشان می گوید که در بازی نیمه نهایی جام حذفی گل سایپا هم به اشتباه مردود اعلام شد.

وی ادامه داد: از یک مسئول انتظار نداریم که اینگونه صحبت کند. بازی چهارماه پیش جام حذفی چه ربطی به این بازی مهم دارد. آقای سهرابی نحوه گلی که سایپا به ثمر رساند را نیز آیا یادتان هست؟ اینگونه مقابله به مثل ها هم تاسف ما  و هم شک ما به شائبه های اخیر را بیشتر می کند. مگر پازل چینی یا موازنه خطاهاست که چون در جام حذفی بالا آمده ایم در پلی آف باید ضرر ببینیم. مگر در بازی های گذشته هیچ اشتباه دیگر داوری برعلیه ما وجود نداشته است. اما  این بار موضوع اصلی تغییر سرنوشت یک تیم است.

محبوب همچنین گفت: با این بهانه ها و با این ویدیوی ساختگی به دنبال انحراف اذهان عمومی از اصل موضوع نباشند. در یک بازی سرنوشت ساز به دلیل چندین اشتباه مکرر و تاثیرگذار داور تمام زحمات یک تیم خصوصی و پر هوادار که سختی های زیادی را تحمل کرده بر باد رفته است . آن وقت شما می گویید که باشگاه داماش با اعتراض خود یک داور را ناراحت کرده است.  من یک سوال دارم. حقوق ضایع شده یک مجموعه ورزشی، اشک های  بیست هزار هوادار ما در استادیوم و چند صد هزار نفر دیگر در یک شهر و استان را چه کسی پاسخگوست. مسبب این ها کیست؟

وی اضافه کرد: حق تیم داماش پایمال شده و تا آخر پای احقاق حق خود خواهیم ایستاد. اجازه نمی دهیم با این صحبت ها سوهان بر اعصاب هواداران مظلوم ما بکشید. در جلسه هیات مدیره باشگاه هم تصمیم گرفتیم شکایت خود را با تمام مستندات به مراجع ذیصلاح و حتی دادگاه بین المللی داوری (CAS  ) بفرستیم که ببینیم حق با ماست یا این ویدیویی که آقایان فرستاده و اینگونه جواب ما و هواداران مان را می دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awwdv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رئیس هیئت فوتبال گیلان: رئیس دپارتمان داوری نمک بر زخم هواداران فوتبال داماش نپاشد

فرشید اسماعیلی بهتر از پاتوسی (عکس)
با وجود از دست دادن پنالتی؛