تاریخ انتشار: 1398/02/28 21:32
فرزاد طیبی پور:
کد خبر: 99597

پاسخ اعتماد فرهاد کاظمی را با کلین شیت هایم دادم

دروازه‌بان تیم بادران گفت:‌خوشحالم که از اعتماد اقای کاظمی به بهترین نحو ممکن استفاده کردم.
پاسخ اعتماد فرهاد کاظمی را با کلین شیت هایم دادم

فرزاد طیبی پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرتاک ورزشی،‌اظهار داشت: من از ۱۵ سالگی وارد تیم استقلال اهواز شدم و ۲ سال هم در خدمت این تیم بودم بعد از آن به تیم جوانان فولاد پیوستم که خوشبختانه در دو سال حضورم موفق به قهرمانی کشور شدیم و سپس اسمم را همزمان برای تیم های بزرگسالان و امید فولاد رد کردند که در این سال ها هم با تیم امید قهرمان کشور شدیم.

وی افزود: در تیم بزرگسالان فولاد به دلیل حضور گلر های باتجربه تر سرمربی تیم حاضر نبود به من که جوان تر بودم بازی دهد و برای اینکه بیشتر به بازی گرفته شوم مجبور به ترک تیم فولاد شدم،در آن زمان به دلیل اینکه تمامی تیم های لیگ برتری بسته شده بودند مجبور به انتخاب یک تیم لیگ یکی بودم تا اینکه با پیشنهاد تیم بادران تهران که مدعی اول صعود به لیگ برتر بود مواجه شدم.

دروازه‌بان جوان بادران گفت: متاسفانه بازهم مربی وقت در صورتی که انتخاب خودش هم بودم به من اعتماد نکرد و فصل اول به جز بازی های دوستانه به من بازی نداد،در فصل بعد هم تا قبل از اقای کاظمی با توجه به حضور گلر های با تجربه همچون اقایان مجتبی روشنگر و علیرضا سلیمی بازهم به من بازی نرسید تا اینکه آقای کاظمی به جمع ما اضافه شدند و موفق شدم اعتماد ایشان را کسب کنم.

وی با اشاره به اینکه در زمان آقای کاظمی موفق شدم از ۵ بازی که به میدان رفتم ۴ کلین شیت کنم و تنها ۱ گل دریافت کنم تا جواب اعتماد ایشان را بدهم،ادامه داد:خیلی خوشحالم که در این فصل با دو مربی صاحب سبک و برند کار کردم، اقای کاظمی و پاشازاده هیچ نیازی به تعریف وتمجید من ندارند و همینجا باید از این دو عزیز بسیار تشکر کنم که به من چیزهای زیادی یاد دادند.

طیبی پور اضافه کرد: خدا رو شکر بعد از اتمام فصل بلافاصله با مربی اختصاصی خودم تمریناتم را در شهرم بهبهان پیگیری میکنم تا اینکه در فصل آینده با یک تصمیم درست قدمی صحیح در مسیر پیشرفت بگذارم.

وی خاطر نشان کرد: اینجا جا داره از پدر و مادرم و تمامی مربیان عزیزم که حتی یک ثانیه برای من زحمت کشیده اند تشکر کنم و همچنین از شما که به معرفی هر چه بیشتر لیگ یک کمک های شایانی کردید نیز سپاسگزارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368oyy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی مس کرمان - بادران؛ تقابل حیثیتی نارنجی‌ها