تاریخ انتشار: 1398/02/29 18:42
کد خبر: 99501

میزبانی خوشه طلایی در لیگ یک در هاله ای از ابهام!/ 12 ایراد و نگرانی ساوه ای ها

احتمالا قهرمان رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور نخواهد توانست در شهر خود میزبان تیم های دسته اولی باشد و باید استادیوم دیگری را برای میزبانی به سازمان لیگ معرفی کند.
میزبانی خوشه طلایی در لیگ یک در هاله ای از ابهام!/ 12 ایراد و نگرانی ساوه ای ها

نمایندگان سازمان لیگ در بازدیدی که از استادیوم شهید چمران ساوه داشتند 12 ایراد به این استادیوم گرفتند و در نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی و هیات فوتبال خواستار این شدند که اشکالات را تا بیستم خرداد برطرف کنند درغیر اینصورت تیم خوشه طلایی می بایست استادیوم دیگری را برای میزبانی به سازمان لیگ معرفی کند. از آنجایی که شهر ساوه استادیوم دیگری برای برگزاری بازی ها ندارد و از سویی هنوز اقدامات بازسازی استادیوم شهید چمران ساوه آغاز نشده است به احتمال قوی این تیم باید در شهر دیگری بازی های دسته اول را برگزار کند. این در حالی است که در کانال های خبری استان خبرهایی مبنی بر واگذاری امتیاز هم به گوش می رسد.

گفتنی است در نامه سازمان لیگ برای اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی به این نکته اشاره شده که فصل جاری رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور از اوایل مرداد ماه زیر نور آغاز خواهد شد. با این حال مهلت تعیین شده برای بازسازی استادیوم شهید چمران ساوه تا بیستم خرداد ماه خواهد بود و همان طور که اشاره شد با وجود فرصت کم برای بازسازی هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

تیم خوشه طلایی با حمایت بخش خصوصی و بعد از خرید امتیاز یک تیم دسته سومی وارد لیگ شد و بعد از یک فصل حضور درلیگ 3 به لیگ 2 صعود کرد و بعد از دو فصل حضور درلیگ 2 هم دسته اولی شد. این تیم در فصلی که گذشت با 17 برد در 25 بازی و تنها دو باخت با هدایت محسن عاشوری قهرمان لیگ 2 شد و به لیگ یک صعود کرد.

photo_2018-12-04_17-19-11

photo_2018-11-24_22-41-10


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368o7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان نقل و انتقالات لیگ یک مشخص شد