تاریخ انتشار: 1398/02/31 12:48
اویس کرد جهان:
کد خبر: 99298

راجع‌ به اکبر میثاقیان نظری ندارم/حق خونه به خونه و تماشگرانش حضور در لیگ برتر است

مداقع تیم خونه به خونه بابل گفت: خونه به خونه با این تماشگران باید در کورس صعود رقابت می‌کرد نه اینکه برای بقا تلاش کند.
راجع‌ به اکبر میثاقیان نظری ندارم/حق خونه به خونه و تماشگرانش حضور در لیگ برتر است

اویس کرد جهان در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزرشی اظهار داشت: این فصل را در دو تیم بادران و خونه به خونه بابل گذراندم،که در نیم فصل نخست با تمام مشکلاتی که در تیم بادران وجود داشت اما نتایج خوبی گرفتیم و وضعیت خودم هم با توجه به فیکس بازی کردن و پاس گل هایی که دادم خوب بود اما طی اتفاقاتی نیم فصل از این تیم جدا شدم و به خونه به خونه بابل پیوستم.

وی افزود: در تیم خونه به خونه هم اوایل بسیار خوب بود و حضور خودم هم مثمر ثمر بود تا اینکه یکسری اتفاقات دست به دست هم داد تا پایان فصل برای خودم تلخ تمام شود اما خدا را شاکرم که موفق شدیم کار بزرگی را با ماندن خونه به خونه در لیگ یک انجام دهیم.

دلیل جدایی من از تیم بادران این بود که از ابتدا یک نفر با حضور من در این تیم مشکل داشت و این یک موضوع سلیقه ای است و پیوستنم به خونه به خونه هم با تماس مستقیم اکبر میثاقیان با من بود که خودم هم صرفا به خاطر شخص آقای حسن زاده و مردم خوب بابل و مازندران با این انتقال مشکلی نداشتم چون از نظر مالی این تیم مشکلاتی داشت.

 

کرد جهان در رابطه با کار کردن با اکبر میثاقیان گفت: در مورد او  نظری ندارم و صحبتم نمی کنم، اما راجب استادیوم ۷ تیر بابل باید گفت اتمسفر موجود در استادیوم و مردم بی نظیر است،واقعا با وجود این بازیکنان و هواداران تیم‌خونه به خونه باید برای صعود می‌جنگید نه اینکه برای بقا تلاش کند،من اصلا متوجه نشدم مشکل این فصل خونه به خونه کجا بود در صورتی که من در بابل هم بازیکنان خوبی وجود داشت هم اینکه باشگاه خوب بود البته شاید حاج قاسم حسن زاده از نظر مالی رغبتی برای تیمداری بنا به اتفاقات فصل گذشته نداشت اما حضور معنوی او و هواداران باید این تیم را در کورس قهرمانی قرار می داد.

مدافع خونه به خونه بابل در ادامه اظهار داشت:پس از چند هفته استراحت پایان لیگ تمرینات تخصصی خود را به تازگی آغاز کردم تا با بررسی پیشنهادات یک انتخاب منطقی کنم و قطعا انتخابی داشته باشم که مربی مورد علاقم باشه و منم هم مورد قبول اون مربی و باشگاه باشم و امکانات اولیه باشگاه هم مورد قبول باشه تا با فکر آزاد فقط به فوتبال فکر کنم.

کرد جهان در پایان خاطر نشان کرد: از دکتر قربانیان،ایمان ابراهیمی،مهدی پاشازاده و دستیارانش، حاج قاسم حسن زاده،احسان عزیزی و همچنین خانواده خودم تشکر می کنم وامیدوارم یک روزی دو تیم خوب بادران و خونه به خونه بابل به لیگ برتر صعود کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2795a6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بالارفتن سطح رقابتهای لیگ برتر با آمدن سرمربی های برتر جهان