تاریخ انتشار: 1398/03/02 14:27
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی؛
کد خبر: 99064

ایرادات استادیوم ساوه برطرف نشود وزیر ورزش را به مجلس خواهیم کشاند

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم تخصیص مناسب اعتبارات مربوط به بیست و هفت صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده، به بخش ورزش پرداخت.
ایرادات استادیوم ساوه برطرف نشود وزیر ورزش را به مجلس خواهیم کشاند

محمد رضا منصوری در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی اظهار داشت : متاسفانه علی رغم اینکه شهرستان ساوه، از نظر وسعت در رده نخست در سطح استان مرکزی قرار دارد و از نظر جمعیت نیز دومین شهرستان پرجمعیت استان مرکزی به حساب می آید از لحاظ سرانه فضاهای ورزشی این شهرستان آخرین شهرستان استان محسوب می شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه با اشاره به مشکلات موجود بر سر راه باشگاه خوشه طلایی در زمینه حضور در لیگ یک تصریح کرد: در کمال تاسف شاهد آن هستیم که در مقطع فعلی که تیم خوشه طلایی ساوه قصد حضور در لیگ یک را دارد، حتی استادیومی که حداقل استانداردهای فدراسیون فوتبال را برای برگزاری مسابقات در دومین سطح فوتبال کشور دارا باشد، در ساوه وجود ندارد و این موضوع به چالشی جدی برای مسئولین این باشگاه تبدیل شده است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این میان بنده با جدیت پیگیر وضعیت این باشگاه خواهم بود و تلاش خواهم کرد تا با ایجاد هماهنگی میان مسئولین استان و شهرستان تا تاریخ معین ایرادات زیرساختی موجود را برطرف نماییم، اما اگر در این زمینه اقدامات لازم صورت نپذیرد وزیر ورزش را به مجلس کشانده و طرح استیضاح وی را کلید خواهیم زد.

منصوری در ادامه اضافه کرد: از طرف دیگر انتظار بر این بود که اعتبارات قانون بیست و هفت صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده در ورزش استان به نحو بهتری هزینه شود تا امروز شاهد مشکلاتی همچون عدم تجهیز ورزشگاه چمران ساوه در ورزش استان نباشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در همه جای ایران وقتی بخش خصوصی برای حمایت از ورزش پا پیش می گذارد، با حمایت از آن سعی در حفظ و ادامه سرمایه گذاری وی در ورزش می کنند اما متاسفانه در استان مرکزی شاهد آن هستیم که با بی تدبیری، چنین مواردی موجبات دلسردی بخش خصوصی را فراهم می آورد.         ‌‌ ‌

  ‌

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwbqo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه‌های ریز و درشت در باشگاه محبوب تراکتور

سعید عبدالوند:حضورم در ورزش پرخاطره ترین روزهای زندگی ام را رقم زد
کناره گیری سرپرست باشگاه کیان تهران از ادامه فعالیت های فوتبالی!