تاریخ انتشار: 1398/03/05 07:42
واکنش تند دبیر کانون مربیان کرمان و سرمربی اسبق مس به مصاحبه دست نشان و دستیارش؛
کد خبر: 98821

رضا ترک زاده:عملکرد فاجعه بار شما با مس به کنار،در سقوط دادن سپیدرود نیز کرمانی ها مقصر بودند؟!

رضا ترک زاده سرمربی اسبق مس کرمان در واکنش به مصاحبه نادر دست نشان و دستیارش با فرتاک ورزشی گفت و گو کرد.

رضا ترک زاده:عملکرد فاجعه بار شما با مس به کنار،در سقوط دادن سپیدرود نیز کرمانی ها مقصر بودند؟!

دبیر کانون مربیان فوتبال استان کرمان با انتقاد از عدم اتحاد کرمانی ها در فوتبال و بها ندادن به مربیان بومی گفت:متاسفم برای فوتبال کرمان که یک شخص معلوم الحال با یکی از سرمایه های مس این گونه برخورد کرده و هر چه لیاقت خودش و سرمربی محبوبش بود را نثار این شخص بزرگوار می نماید.

سرمربی اسبق مس کرمان افزود:این آقا که برای اولین بار است اسم او را شنیده ام کجای فوتبال بوده و اصلا آنالیزور مس در این فصل نبوده است،که گفته آنالیزور این باشگاه بوده ام،برای ما عجیب است و مجید مکی زاده را همه می دانند  که نیاز به پول فوتبال ندارد و یک ریال هم دریافت نکرده و حتی پول هم به مس و دست نشان قرض داده است!

وی افزود:با افتخار این موضوع را می گویم و خوشحالم که دستیاری این مربی که شما به شاگردی او افتخار می کنید را نپذیرفتم!

فراموش نکنیم مس با مکی زاده به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و فراموش کردید هواداران فوتبال در کرمان بارها نام او را در ورزشگاه فریاد کشیدند.

دبیر کانون مربیان کرمان در ادامه اضافه کرد:مربی مس فقط به دنبال پول بود و باشگاه مس اگر این امکانات را به بنده می داد،شک نکنید پنج هفته مانده به پایان رقابت ها قهرمان می شدیم،پر واضح است که دست نشان فقط به دنبال بهانه و تمرینات ایشان مبتدی،غیر فنی و منسوخ شده بود.

ترک زاده در پایان افزود:سوال دیگری این بار از شخص نادر دست نشان دارم و آن این که عملکرد فاجعه بار شما با مس به کنار،در سقوط سپیدرود نیز کرمانی ها مقصر بودند؟!

واقعا برایم تعجب آور است که چرا به این مربیان سنتی بها می دهند و چرا چنین امکاناتی را در اختیار مربیان جوان قرار نمی دهند؟!

افتخار  می کنم که در فوتبال به دنبال لابی گری و شلوغ کاری نیستم و سعی دارم با دانش فنی و توانایی خودم به حقم برسم و در لیگ دو با بازیکنانی با حقوق ماهیانه پانصد هزار تومانی پای به مسابقات گذاشتم و امیدوارم با همدلی و اعتماد به سرمایه های خود اجازه ندهیم افراد معلوم الحال  برای ما دایه دلسوز تر از مادر بشوند و در حالی که صد و پنجاه میلیون تومان از اسپانسری که هنوز یک ریال به باشگاه نداده است گرفته اند،ادعای پوچ شهروند کرمانی بودن نیز می کنند،غافل از آن که هواداران می دانند او شهروند پول است نه شهروند کرمان!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxebb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مذاکره نادر دست نشان با مدیران سپیدرود
دست نشان بازهم به رشت می‌رود؛

باخت عجیب بادران در کرمان با غیبت یازده بازیکن
اشتباهات فردی هم تاثیرگذار بود