تاریخ انتشار: 1398/03/07 11:22
محمد پور‌محمد:
کد خبر: 98570

تعویض پی‌در پی مدیرعامل در ناکامی ما نقش داشت/حضور دست‌نشان در انتخاب کردن مس تاثیر گذار بود

مدافع مس کرمان گفت: تیم این فصل از همه نظر عالی بود اما یک تعویض مدیرعامل در صعود نکردن ما نقش تاثیر گذاری داشت.
تعویض پی‌در پی مدیرعامل در ناکامی ما نقش داشت/حضور دست‌نشان در انتخاب کردن مس تاثیر گذار بود

محمد پور‌محمد در گفت‌وگو با خبرنگار فرتاک ورزشی،اظهار داشت:در فصلی که گذشت من بازی‌های خوبی برای مس انجام دادم. خط دفاعی ما جزو سه خط دفاع برتر لیگ بود و من بیشتر در کارهای دفاعی شرکت می‌کردم.من در بسیاری از پست‌ها برای مس بازی کردم چه زمانی که آقای دستنشان سرمربی تیم بودند و چه زمانی که آقای حسینخانی هدایت تیم را به عهده گرفتند. هافبک دفاعی، هافبک راست، دفاع چپ، دفاع راست بازی کردم و خداروشکر نمایش خوبی داشتم. حقیقت این است که سردرگم می‌شدم و خیلی سخت بود که مداوم تغییر پست بدهم اما در هر پستی که گفتند بازی کردم و مربیان راضی بودند. ولی خودم دوست دارم در دفاع راست و هافبک راست بازی کنم و بیشتر دفاع راست.

وی افزود:بازی مقابل سپاهان یکی از بازی‌های بسیار خوبی بود که تمام بچه‌ها عملکرد عالی داشتند و یکی از بهترین بازی‌های فصل مس بود. تمام بچه‌ها سر حال بودند اما قسمت نبود بازی را ببریم. البته که چیزی از ارزش‌های ما بعد از شکست در ضربات پنالتی کم نشد.

مدافع مس درباره پیوستنش به مس کرمان گفت:خب من پیشنهادهایی از تیم‌های خوب و بالای جدولی لیگ یک داشتم. از اکسین، آلومینیوم اراک، از ماشین سازی و صنعت نفت آبادان صحبت‌‌هایی داشتم اما بنا به دلایلی نشد. جدی‌ترین گزینه من گل گهر بود که از آقایان جواهری و وینکو بگوویچ ممنون هستم که خیلی دوست داشتند من در تیمشان بازی کنم و صحبت‌هایی شد که به سیرجان بروم اما من  چون می‌خواستم بهترین تصمیم را بگیرم، آقای دستنشان مربی مس شد و من روزهای خوبی با ایشان داشتم و سه سال مربی من بودند. بنا به شرایطی که می‌دانستم مس دارد خیلی دوست داشتم به این تیم بیایم مس تیم بزرگی است و سابقه آسیایی دارد و دوست داشتم حضور در مس را تجربه کنم اما نشد صعود کنیم. آقای دکتر قرایی خیلی برای من زحمت کشیدند، همینطور آقای دستنشان و از این بابت خیلی از آن‌ها ممنونم.

پور‌محمد در ادامه اظهار داشت:من اول با فجرسپاسی به لیگ برتر صعود کردم که آلومینیوم هرمزگان را شکست دادیم و من در آن بازی سه گل زدم. با مس سرچشمه هم با داوود مهابادی تا پلی آف آمدیم که نشد صعود کنیم. با نفت آبادان هم روزهای خیلی خوبی داشتم و همه می‌خواستند تیم صعود کند،مسئولان باشگاه، شرکت نفت و پالایشگاه و هواداران و همه دست به دست هم دادند. در نیم فصل اول جایگاه خوبی نداشتیم اما با آمدن آقای دستنشان تیم متحول شد و در نیم فصل دوم به بالای جدول رسیدیم و در روز آخر فجر را شکست دادیم. تیمی که می‌خواهد به لیگ برتر صعود کند از تدارکات تا مدیری که آن بالا نشسته همه باید بخواهند. هوادار، مربی، بازیکن، پزشک و حتی فیزیوتراپ همه باید بخواهند مس صعود کند. امسال واقعا تیم بسیار خوبی داشتیم و بهترین تیم لیگ یک بودیم هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی. همانطور که می‌دانید در نیم فصل اول جزو سه تیم اول بودیم و همه چیز خوب بود اما از سوی مسئولان بالادستی حمایتی نشد و خودشان مشکل به وجود آوردند. خیلی مدیرعامل عوض کردیم و این برای تیمی مثل مس که می‌خواهد صعود کند خیلی بد است. این مشکلات وارد تیم شد و از صعود بازماندیم. روزی که با نفت آبادان صعود کردیم همه می‌خواستند کمک کنند و امیدوارم این یکدلی در مس هم به وجود بیاید تا مس راهی لیگ برتر شود.

وی در رابطه با اخراج دست نشان گفت: آقای دستنشان به عنوان یک مربی کارنامه دار خیلی برای مس زحمت کشیدند اما من نمی‌توانم نظر بدهم و باید به تصمیمی که باشگاه گرفت احترام گذاشت. آقای دستنشان تا روزی که بودند زحمت کشیدند و سپس آقایان فرزاد و حمید حسینخانی هدایت تیم را به عهده گرفتند که آن‌ها هم خیلی زحمت کشیدند. امیدوارم بتوانم لطف آن‌ها را جبران کنم و دست همه آن‌ها را می‌بوسم.

 پورمحمد خاطر نشان کرد: فصل بسیار پر فشاری بود و الان هم بازیکنان در حال استراحت هستند. اما من 15 روز استراحت کردم و حدود 13 روز است که تمرینات را به صورت فشرده شروع کردم تا آماده باشم در فصل جدید. بدنسازی قبل از فصل خیلی در جریان بازی‌ها تاثیرگذار است و امیدوارم با این تمرینات و شرکت در تمرینات گروهی هر تیمی که خواهم بود، روزهای خوبی داشته باشم،امیدوارم مسئولان و تمام مردم خوب کرمان دست به دست هم بدهند و دل‌ها را یکی کنند و دست یا علی بدهند تا مس دوباره به لیگ برتر و حتی آسیا صعود کند. از خدا می‌خواهم این تیم بزرگ فصل آینده صعود کند و دل تمام مردم کرمان شاد شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygooj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم آلومینیوم اراک به مس کرمان پیوست