تاریخ انتشار: 1398/03/08 22:31
محمد جواهری:
کد خبر: 98370

زمان آغاز تمرینات تیم مشخص شد/در بازار نقل وانتقلات فعالیت خود را آغاز کردیم

مدیر عامل باشگاه گل گهر سیرجان گفت: زمان آغاز تمرینات تیم ۲۵ خرداد است.
زمان آغاز تمرینات تیم مشخص شد/در بازار نقل وانتقلات فعالیت خود را آغاز کردیم

تیم گل‌گهر سیرجان به عنوان عضو تازه وارد لیگ برتر قصد دارد در رقابت‌های فصل نوزدهم حضور پرقدرتی داشته باشد و به همین خاطر پس از پایان مرخصی وینگو بگوویچ و بازگشت او به تهران، بلافاصله فعالیت خودش را در بازار نقل و انتقالات آغاز کرده است.

محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل‌گهر در خصوص فعالیت این باشگاه برای تقویت تیم در فصل جدید لیگ برتر گفت: ما فعالیت‌مان را در نقل و انتقالات شروع کرده‌ایم. درصد زیادی از بازیکنان تأثیرگذار سال گذشته را با نظر سرمربی تیم حفظ و قرارداد آنها را تمدید کردیم. تنها سهمیه‌های لیگ برتری باقی مانده که طی دیروز و امروز با حضور خود وینگو بگوویچ با آنها به صورت فشرده مذاکره کردیم. با بعضی از آن‌ها به توافق رسیدیم و با برخی نیز مذاکرات ادامه دارد. ان‌شاءالله تا پایان هفته آینده تکلیف آن ها مشخص می شود و به امید خدا از 25خرداد تمرینات را رسما آغاز می کنیم.

جواهری در مورد اضافه شدن چند بازیکن لیگ دسته اول به این تیم گفت: ما با فرشاد بیابانی مهاجم فصل گذشته شهرداری تبریز و همچنین حسین حمیدی دروازه‌بان تیم استقلال خوزستان به عنوان سهمیه امید به توافق رسیدیم و قرارداد بستیم.

وی در خصوص جذب سجاد حیدری گفت: او بازیکن فصل گذشته مس کرمان است که وینگو شناخت بسیار خوبی از او دارد. مذاکرات شفاهی را انجام داده‌ایم و ان‌شاءالله هفته آینده مذاکرات قطعی و نهایی را نیز انجام می‌دهیم.

جواهری در مورد اینکه آیا در لیست ورودی گل‌گهر بازیکن خارجی وجود دارد، گفت: خیر. تا این لحظه بازیکن خارجی را مدنظر قرار نداده‌ایم و تنها مشغول مذاکره با سهمیه‌های لیگ برتری هستیم.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر در خصوص وضعیت پیمان رنجبری گفت: قرارداد رنجبری یک سال دیگر تمدید شد و به این ترتیب حضورش در تیم‌های دیگر منتفی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygjyy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی بادران تهران - گل گهر سیرجان؛ تسلیم وینگو یا سد کوچک آقا فرهاد!

سعید اکبرزاده:شعار بومی گرایی به ابزاری منسوخ برای ورود این باند به باشگاه تبدیل شده است!
منافع عده ای در این سال ها به عدم صعود آلومینیوم اراک گره خورده؛