تاریخ انتشار: 1398/03/12 13:08
آقای گل جام حذفی از لیگ یک آمد؛
کد خبر: 97988

شروین بزرگ در آستانه‌ی کاری بزرگ

شروین بزرگ با زدن ۶ گل در آستانه آقای گلی جام حرفی قرار گرفت.
شروین بزرگ در آستانه‌ی کاری بزرگ

رقابت های جام حذفی فوتبال کشور در حالی عصر امروز با بازی تیم های پرسپولیس و داماش گیلان به پایان می رسد که مهاجم این فصل مس کرمان شانس دارد  آقای گل این این رقابت ها شود.

شروین بزرگ در این فصل در تیم مس کرمان موفق شد همراه با تیم مس کرمان تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کند اما در این مرحله در ضربات پنالتی مغلوب تیم سپاهان شد اما این پایان کار برای مس و شروین بزرگ نبود چون این مهاجم با۶ گل زده  فاصله ای با آقای گل این مسابقات ندارد.

در حال حاضر علی اکبر زاهدیان ازتیم کاسپین بابل و غلامعباس سماچی از تیم سیراف کنگان نیز با 5 گل زده در رده دوم قرار دارند.

اما تنها بازیکنی که شانس برای پس گرفتن آقای گلی شروین بزرگ را دارد، مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس تهران است که پیش از این سه گل را در جام حذفی با پیراهن سایپا به ثمر رسانده بود و در بازی‌ فینال امروز تیم پرسپولیس برابر داماش به عنوان نزدیک ترین تعقیب کننده بزرگ که در بازی‌ها حضور دارد، می‌تواند جای بازیکن مس را بگیرد.

باید دید در پایان این رقابت‌ها در نهایت مهاجم تیم فوتبال مس  به عنوان نماینده لیگ یک می‌تواند با همان شش گل زده خود در این رقابت‌ها، آقای گلی را نصیب خود نماید یا در یک اتفاق عجیب ترابی با زدن چهار گل در بازی امروز به تنهایی آقای گل خواهد شد؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pw99l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: هدفمان قهرمان جام حذفی است/ اصلاً دوست ندارم راجع به تیم‌های دیگر حرف بزنم!