تاریخ انتشار: 1398/03/15 21:32
کد خبر: 97616

مهابادی و رویای لیگ برتر/شیراز تشنه‌ی صعود

فجر سپاسی با داوود مهابادی این فصل به دنبال صعود به لیگ برتر است.
مهابادی و رویای لیگ برتر/شیراز تشنه‌ی صعود

تیم فجر سپاسی اولین تیمی است که با  مشخص کردن کادر فنی و مذاکره برای جذب بازیکن فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است.

داوود مهابادی پس از عملکرد ضعیفی که در نیم فصل اول در شهرداری ماهشهر از خود به جا گذاشت با انتخابی هوشمندانه به فجر سپاسی آمد و توانست خود را احیا کرده و در فصل پیش رو از همان روز اول خود را به عنوان یک مدعی جدی صعود مطرح نماید.

مهابادی که از نیم فصل به سپاسی آمد، با جذب چند بازیکن و سر و سامان دادن به وضعیت فنی تیم، در  بازی های خانگی عملکردی خوب و در بازی های خارج از خانه عملکرد متوسط رو به ضعیف ارائه کرد.

میانگین امتیاز های کسب شده،تعداد گل های زده و خورده تیم سپاسی در نیم فصل دوم تحت هدایت مهابادی حاکی از مدعی شدن این تیم ندارد اما مدیریت باشگاه در تلاش است اسکلت تیمی فصل گذشته را حفظ کند و اقدام به جذب بازیکنان سرباز سطح بالا  کند،همچنین برنامه‌ریزی برای آماده سازی پیش فصل و گرفتن حمایت های مسولین استانی از برنامه های این باشگاه است.

بازیکنانی مانند سید جلال عبدی،امیر زلیکانی،مجتبی حقدوست و عباس بوعذار از بازیکنان شاخصی هستند که به دلیل پایان یافتن خدمت سربازی از این تیم جدا شده اند و باید منتظر ماند و دید بازیکن سربازی در این سطح جایگزین آنها می‌شوند یا خیر.

کاکوهای شیرازی در این سالها عملکرد قابل قبولی داشتند و هواداران این تیم نیز از بازی هایشان استقبال خوبی به عمل آورده‌اند و با اتکا به حمایت هوادارانشان قطعا برای فصل آینده می‌تواند مدعی صعود باشند تا تیمی که به کارخانه بازیکن سازی مشهور بود بازهم در لیگ برتر حضور پیدا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pw5ed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقایسه دو بمب زمستانی؛ پرسپولیس ضرر کرد یا تراکتور؟

ادامه ماجراجوئی شاگردان مجتبی حسینی
گل ریحان و رویای صعود،بابل و اندیشه بقا؛