تاریخ انتشار: 1398/04/12 19:04
تصمیمات کمیته فنی رفسنجانی ها روی اعصاب هواداران؛
کد خبر: 95030

ورود سعد محمدی به اتفاقات تکراری مس!

رقابت های لیگ دسته اول در فصل جدید تا یکی دوماه دیگر اغاز می شود.
ورود سعد محمدی به اتفاقات تکراری مس!

اکثر تیم های لیگ یکی با انتخاب سرمربیان خود شروع به یارگیری و انتخاب نفرات مناسب برای بستن تیمی مقتدر اماده می شوند.

در این بین تکلیف چهار تیم مس رفسنجان،اروند خرمشهر،شهرداری تبریز و خونه به خونه بابل مشخص نیست.

نگارنده این این مطلب قصد دارد نگاهی به اتفاقات باشگاه مس رفسنجان داشته باشد.

باشگاهی که علی رقم داشتن ساختاری مناسب و امکاناتی در حد تیم مدعی هیچگاه تصمیمات درستی در مورد ان گرفته نشده است.

افراد تصمیم گیرنده مس رفسنجان هرساله نشان دادند ابتدای فصل با بدترین تصمیمات تیم شهرشان را راهی مسابقات می کنند.

حال شنیده های اطراف باشگاه حکایت از ان دارد که میشو کریستینویچ مربی موفق فصل قبل این تیم بر سر مسائل مالی به توافق نرسیده است،البته گویا او نیمی بیشتری از قرارداد فصل قبل خود را هنوز دریافت نکرده است.حال مسئولان باشگاه تصمیم به تشکیل کمیته فنی متشکل از چند عضو به رهبری مربی بومی این تیم اکبر زبردست کرده است.

این کمیته بدون انکه تیم شان مربی داشته باشد تصمیمات کلان می گیرند و خود یکی یکی بازیکنان مدنظر را برای عقد قرارداد به باشگاه فرا می خوانند.

حال به بد یا خوب بودن این بازیکنان و کیفیت فنی ان ها کاری نداریم اما سوال مهم این هست که این کمیته بر چه اساس و سلیقه ای یارگیری می کنند و خط مشئی ان ها در انتخاب نفرات چیست؟

این اتفاق عجیب در حالی رخ می دهد که همواره شاهد بوده ایم که بازیکنان مورد نظر هر باشگاهی طبق سلیفه سرمربی و افکار تاکتیکی او انتخاب می شود،سوال ما از  کمیته فنی این هست که اگر به سلیفه سرمربی تان اعتقاد ندارید چرا خود روی نیمکت نمی شینید؟

اگر خود نمی خواهید مربی گری کنید و یا در کار سرمربی دخالت کنید چرا با سلیقه خود نفرات مورد نظرتان را جذب می کنید؟

اگر سرمربی انتخاب کردید و وی  نتوانست با این بازیکنان همکاری کند تکلیف چه می شود؟

یا باید سرمربی تان را مجدد عوض کنید یا باید عذر بازیکنان جذب شده را بخواهید که در هر دو صورت مجبور به فسخ قرارداد خواهید شد که اگر اینگونه شود پول بیت المال به هدر رفته است.

اقایان کمیته فنی از هر شخصی که خط می گیرید باید بدانید که در قبال هواداران خونگرم رفسنجان که دلسوزانه اتفاقات باشگاه محبوب شان را دنبال می کنند مسئول هستید و اگر خدای ناکرده تیم در سراشیبی سقوط قرار گرفت خود را پنهان نکنید و سرمربی تیم را سیبل اتفاقات کنید.

تجربه نشان داده هواداران رفسنجان بسیار باهوش هستند و به اتفاقاتی که در لیگ یک رخ می دهد اشراف دارند کما اینکه در روزهای گذشته هجمه ای از پیام ها و تلفن ها از سوی هواداران این تیم به خبرنگاران فرتاک رسیده است که هیچ کدام از ان ها از گنگ بودن مسائل باشگاه رضایت ندارندِ

در این شرایط بحرانی از اقای سعدمحمدی رییس کارخانه مس که بودجه این باشگاه را تامین می کند توقع می رود ورودی به مسائل این باشگاه داشته باشد چرا که علاوه بر بدهی چندمیلیاردی که مدیران قبلی باشگاه روی دست تیم گذاشته اند شرایط کنونی باشگاه مس رفسنجان مساعد نمی باشد امید هست با پیگیری های سعدمحمدی که شخصی بسیار خوش رزومه در فوتبال می باشد بدهی های مس رفسنجان با افکار اقایان چندبرابر نشود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b5rlv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس رفسنجان؛ بی‌نظیر در فاز هجومی، متوسط در فاز دفاعی

تصاویر/ دیدار مس رفسنجان و شاهین بوشهر
از نگاه دوربین مهدی افشاری؛