تاریخ انتشار: 1398/04/13 13:41
کد خبر: 94955

با استعداد های خوزستانی بار دیگر به لیگ برتر صعود می کنیم

عبدالمجید باقری نیا:رفع مشکلات استقلال خوزستان نیازمند حمایت های مردمی می باشد.
با استعداد های خوزستانی بار دیگر به لیگ برتر صعود می کنیم

عبدالمجید باقری نیا که پس از سقوط استقلال خوزستان از لیگ برتر به لیگ دسته اول عهده دار مسئولیت فنی استقلال خوزستان شده است گفت و گویی مفصل را با خبرنگار سایت ورزشی انجام داده است که در ذیل می خوانیم .

در ابتدای صحبت هایم باید بگویم که بخاطر دینی به استان خوزستان داشتم و مدیر عامل این باشگاه توافق کزدم که بار دیگر به این تیم برگردم و به امید خدا بتوانم بار دیگر استقلال خوزستان را به لیگ برتر برسانم.

استقلال خوزستان نیازمند حمایت مردمی هست چرا که این باشگاه طرفداران زیادی در خوزستان دارند و باید به پای کار بیایند و با کمک مسئولین بتوانند در ابتدا راهکاری بیاندیشند که حجم وسیعی از بدهی های استقلال خوزستان کاسته شود تا این تیم بتواند به حیات خود ادامه دهد.

شک نکنید که استقلال خوزستان برای لیگ برتر مدعی است،تمام تلاش خود را می کنیم که با استعداد های ناب خوزستان تیم مقتدر را برای رقابت های این فصل لیگ دسته اول بسازیم و روانه مسابقات کنبم و از این تریبون استفاده می کنم و این نکته را یاداور می شوم که در های باشگاه استقلال خوزستان بر روی تمامی بازیکنان خوزستانی گشوده هست تا بتوانیم از ظرفیت های استان خوزستان نهایت استفاده را ببریم.

در پایان امید دارم که بتوانیم بار دیگر استقلال خوزستان را به لیگ برتر برسانیم و از تمامی مسئولان کمک می خواهم که نهایت کمک را به ما بکنند تا بتوانیم در مسیر موفقیت گام بر داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d755d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


​وحید همراز در آستانه پیوستن به استقلال خوزستان
اختصاصی فرتاک ورزشی|