تاریخ انتشار: 1398/04/13 21:31
اولتیماتوم نماینده مردم کرمان به مدیران باشگاه مس؛
کد خبر: 94921

پور ابراهیمی : جلوی باند بازی را می گیرم! / نمی گذارم با بازیکنان غیر بومی قرارداد کلان بسته شود

گویا مس کرمان فصل پر حاشیه ای را پیش رو خواهد داشت، در حالی که هنوز تمرینات پیش از فصل خود را تمام نکرده اند.
پور ابراهیمی : جلوی باند بازی را می گیرم! / نمی گذارم با بازیکنان غیر بومی قرارداد کلان بسته شود

و به نقل از ورزش سه ، دکتر پورابراهیمی، نماینده مجلس و ورزشی استان کرمان در جلسه‌ای که با بازیکنان بومی مس داشته برای احقاق حق آنها صحبت های جالبی کرده مبنی بر اینکه شاید در ادامه شاهد تغییر و تحولات زیادی در مس کرمان باشیم.

با توجه به اتفاقات و بی عدالتی های صورت گرفته در چند روز اخیر در باشگاه مس و نادیده گرفته شدن بازیکنان بومی، تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه به همراه چند تن از خاک خورده های ورزش با دکتر پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند. در این دیدار که در دفتر دکتر پور ابراهیمی و به درخواست این فوتبالیست ها برگزار شد، وحید کریم زاده، سرپرست اداره کل ورزش و دکتر قرایی رییس هیات فوتبال نیز به عنوان متولیان ورزش و فوتبال استان حضور داشتند. در این جلسه و در ابتدا، بازیکنان فوتبال به بیان دغدغه و مشکلات پیش آمده پرداختند که دکتر پور ابراهیمی با صبوری به صحبت های آنها گوش دادند. جوانانی که جزو فوتبالیست هایی بودند که زحمات زیادی برای فوتبال استان کشیده اند و اکنون که زمان به ثمر رسیدن شان است، به دلایلی کنار گذاشته و به حاشیه رفته اند.
بعد از صحبت های بازیکنان فوتبال، دکتر پورابراهیمی ضمن ابراز نگرانی و تاسف از وضعیت و نگاه به وجود آمده در باشگاه صنعت مس، با بیان اینکه در این جلسه اعتراضات ورزشکاران فوتبالیست بومی که سابقه درخشانی در فوتبال این مرز و بوم داشتند را شنیدیم،  ادامه داد: بنده به عنوان مسوول باید پیگیر مشکلات جامعه ورزش استان باشم،  اما شما نیز به عنوان فوتبالیست های این مرز و بوم در این زمینه باید بنده را مشاوره و یاری دهید که با اطلاعاتی جامع و کامل ، قضایا را پیگیری نماییم.
نماینده مردم کرمان و راور پیشنهاد داد: درصدی از اعضای تیم فوتبال مس کرمان بر اساس آنچه در سوابق این باشگاه است، به افراد کرمانی اختصاص یابد و امسال نیز به مانند سال گذشته ۶۰ و۴۰ درصد اجرایی شود.
دکتر پور ابراهیمی با تاکید بر اینکه بازیکنان غیر بومی در مقایسه با بازیکنان بومی باید ارزیابی فنی شوند، بر جلوگیری از بی‌عدالتی و گروه بازی تاکید کرد.
همچنین ایشان تاکید کرد: برای احقاق حق بازیکنان و ورزشکاران بومی، جلسه ای با حضور هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس برگزار خواهیم کرد.
نماینده مردم کرمان و راور از افراد حاضر خواست، درخواست خود را در خصوص روند اجرایی و مدیریت باشگاه صنعت مس  بصورت کتبی با معرفی یک نماینده اعلام کنند تا به زودی جلسه ای با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس برای رفع مشکلات و کاستی های پیش آمده برگزار گردد.
دکتر پور ابراهیمی در ادامه ضمن ابزار نارضایتی از سکوت و عدم دفاع آقای کهندل، عضو کرمانی حاضر در هیئت مدیره و همچنین مدیرعامل باشگاه مس، گفت: آقایان محمودی نیا و کهندل کرمانی هستند و باید با اینگونه برخوردها و بی عدالتی ها در خصوص بازیکنان بومی تیم مس با دیگر اعضا برخورد کرده و سکوت نکنند. اگر کسی نمی تواند در باشگاه مس از منافع ورزشکاران دفاع کند، باید استعفا دهد.
دکتر پورابراهیمی با تاکید بر اینکه از ابتدا با ورود افراد غیر بومی به هیئت مدیره باشگاه مس مخالف بودیم، افزود : متاسفانه از این اتفاق بی خبر بودیم و بدون اطلاع، انتصاب افراد انجام شد و اکنون که این اتفاق افتاده همه اعضا باید از حقوق بازیکنان دفاع کنند.
ایشان ضمن گلایه از وضعیت اداره باشگاه مس، گفت : امیدواریم بعد از برگزاری جلسه با هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس، شاهد بازنگری جدی در نحوه اداره باشگاه با نگاه ویژه به ظرفیت های بومی باشیم. بنده تا به نتیجه نرسیدن این قضیه کوتاه نیامده و موضوع را رها نخواهم کرد.
پور ابراهیمی در بخشی دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مربیان نمی توانند و نباید از سلایق و علایق شخصی در انتخاب بازیکن بومی استفاده کنند، گفت: سلیقه شخصی باید در خانه اجرا شود و باشگاه باید بر اساس سلایق فنی و کارشناسی عمل کند.
وی گفت : اگر بازیکنان غیر بومی که جذب شده اند از توان بالاتری نسبت به بازیکنان بومی برخوردار باشند، همه با کمال میل می پذیرند ولی نخواهیم گذاشت قراردادهای کلان با بازیکنان غیر بومی که بصورت سلیقه ای انتخاب شده اند، بسته شود و در این مسیر با کسی تعارف نداریم.

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x95rq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بزن بزن در باشگاه مس کرمان؛ کار به شکایت کشید
قبل بازی حساس در دربی کرمان؛