تاریخ انتشار: 1398/04/18 14:26
کد خبر: 94465

نظامی‌پور: پیشنهاد نصرتی را چشم‌بسته قبول کردم/ گل ریحان مدعی اصلی صعود است

امید نظامی‌پور مدافع تیم فوتبال گل‌ریحان البرز تاکید کرد که پیشنهاد محمد نصرتی را برای پیوستن به این تیم چشم‌بسته قبول کرد.
نظامی‌پور: پیشنهاد نصرتی را چشم‌بسته قبول کردم/ گل ریحان مدعی اصلی صعود است

نظامی‌پور در مصاحبه با فرتاک ورزشی در خصوص فصل گذشته و حضورش در دو تیم پارس‌جنوبی و آلومینیوم اراک گفت: من فصل را با پارس‌جنوبی شروع کردم و مدتی در خدمت این تیم بودم اما به دلیل برخی مشکلات شخصی که داشتم از این تیم جدا شدم و در نهایت به آلومینیوم رفتم. این انتخاب فقط به‌خاطر حضور محمد ربیعی در آلومینیوم بود و تتا زمانی که این مربی حور داشت شرایط خوبی داشتم و تیم هم نتایج خوبی می‌گرفت. با رفتن ربیعی همه چیز به یکباره عوض شد و همه می‌دانند چه اتفاقاتی رخ داد. من درمجموع فصل بدی نداشتم ولی تلاش می‌کنم تا در فصل آینده بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم.

وی با اشاره به حضورش در گل ریحان البزر تاکید کرد: وقتی با پیشنهاد محمد نصرتی مواجه شدم این پیشنهاد را چشم‌بسته قبول کردم، نصرتی مثل برادر بزرگتر من است و امیدوارم در گل ریحان بهترنی عملکرد را داشته باشم. مطمئن باشید در این تیم خیلی بیشتر از فصل گذشته تلاش خواهم کرد چون دوست دارم تیمی که هدایتش را نصرتی بر عهده دارد بهترنی نتایج را بگیرد.

نظامی‌پور در قسمت دیگری از حرف‌هایش تصریح کرد: تمرینات ما به صورت منظم ادامه دارد و جالب اینجا است که تمرینات به‌روز و جدیدی را انجام می‌دهیم که این برایم خوشحال‌کننده است. ما تیم خوبی داریم، فقط امیدوارم همه ما مورد حمایت قرار بگیریم تا بتوانیم امسال یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم. به نظر من گل ریحان مدعی جدی صعود به لیگ برتر است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qxm6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میداودی: بازیکن آزاد هستم و تکلیفم برای فصل بعد مشخص نیست

با تمام وجود می جنگیم چون آخرین بازی ما در انزلی است
زارع: داوری ها در این فصل پر از اشتباه بود