تاریخ انتشار: 1398/04/18 18:22
کد خبر: 94434

اختصاصی/ لیگ دو و نگاه تیزبین سرمربی تیم ملی/ بی تفاوت نباشید موفقیت دور نیست

نگاه سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان به لیگ دو هم چنان امیدوار کننده است.
اختصاصی/ لیگ دو و نگاه تیزبین سرمربی تیم ملی/ بی تفاوت نباشید موفقیت دور نیست

سیروس پورموسوی سرمربی تیم ملی جوانان، در مدت حضورش در این مسئولیت، نشان داده که نگاهی جامعه نگر به فوتبال جوانان دارد و هر بازیکنی حتی در دسته های پایین هم که باشد را می بینید و با دعوت آنها به اردوی تیم ملی، شرایط دیده شدن و حتی حضور در تیم ملی جوانان که آرزوی هر بازیکنی می باشد را هموار می نماید.
 پورموسوی به تازگی با دعوت از آرین عشرتی دروازه بان تیم فوتبال شهرداری آستارا در لیگ دسته دوم به تمامی بازیکنانی که در این رده سنی حضور دارند  انگیزه داد تا برای دیده شدن بیشتر تلاش نمایند و این می تواند یک نکته مثبت در کارنامه سرمربی تیم ملی جوانان باشد.
پورموسوی پیش از این نیز از بازیکنانی هم چون محمدجواد ویسی هافبک بعثت کرمانشاه و دعوت از او در سه اردوی تیم ملی، به اثبات رساند که برایش فرقی ندارد بازیکن از کدام باشگاه و کدام دسته است، برای او مهم موفقیت تیم ملی جوانان و محک زدن از همه بازیکنانی می باشد که شرایط حضور در اردوی تیم ملی را دارند.
جان کلام اینکه بازیکنان  لیگ دسته دوم فوتبال کشور بدانند که دیده می شوند و باید برای رسیدن به هدف هایی که دارند ، دست از تلاش و ممارست برندارند چون ممکن است موفقیت در همین نزدیکی ها باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jp9ok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسن اشجاری : با اقتدار به لیگ دو صعود کردیم / پس از صعود همه این تیم را فراموش کرده‌اند
سرمربی شهرداری آستارا در گفتگو با فرتاک ورزشی:

در فینال جام حذفی شرکت نخواهیم کرد!
مالک باشگاه داماش گیلان فدراسیون را تهدید کرد: