تاریخ انتشار: 1398/04/20 14:52
برای نخستین بار در ده سال اخیر؛
کد خبر: 94250

حفظ سرمربی و مدیر عامل هر سه باشگاه صعود کننده به لیگ یک!

آرمان گهر سیرجان،نیروی زمینی تهران و خوشه طلایی ساوه بدون تغییر در کادر فنی و مدیریت خود پای به رقابت های لیگ یک‌ می‌گذارند.
حفظ سرمربی و مدیر عامل هر سه باشگاه صعود کننده به لیگ یک!

تیم های آرمان گهر سیرجان،نیروی زمینی تهران و خوشه طلایی ساوه سه تیمی هستند که موفق شدند از رقابت های لیگ دسته دوم به لیگ یک صعود کنند،اما اتفاق قابل توجه این سه تیم ثبات در کادر فنی است.

آرمان گهر سیرجان در حالی پای به رقابت های لیگ یک می‌گذارد که قاسم شهبا مربی بومی این تیم همچون رقابت های لیگ دسته دوم سرمربی‌گری این تیم را عهده دار است تا خاطرات خوب با گل گهر سیرجان را این بار با تیم‌ارمان گهر تکرار کند.

نیروی زمینی تهران که با امید‌ روانخواه جوان و سربازانش موفق شد به لیگ‌ یک صعود کند با تصمیم مدیرانش در لیگ یک نیز با امید روانخواه روانه مسابقات می‌شوند تا پاداشی خوبی به سرمربی جوانشان بدهند.

خوشه طلایی ساوه که قهرمان رقابت های لیگ دسته دوم را با محسن عاشوری به دست آورد با همین سرمربی خوش آتیه وارد کوران مسابقات لیگ یک می‌شود تا عاشوری پس از چند سال فعالیت در لیگ دسته دوم با این تیم خود را در رقابت های لیگ یک محک بزند.

سه تیم صعود کننده علاوه بر حفظ سرمربی در ثبات مدیر عامل هایشان هم موفق بودند و با حفظ مدیر عامل و سرمربی پس از ۱۰ سال دست به کار بزرگی زدند.

ثبات،رمز موفقیت بسیازی از تیم ها در دنیا است که مدیران لیگ دویی پس از ۱۰ سال به این مهم رسیدند و حالا باید منتظر ماند و دید ثبات در فوتبال ایران چه نتیجه ای خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27gjmd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلاهبرداری میلیاردی از سرمربی لیگ یکی

میعاد فاتح سوپر لیگ اردبیل !
راهیابی میعاد مغان به لیگ سه کشور؛