تاریخ انتشار: 1398/04/21 20:10
فوتبال هرمزگان جولانگاه دلالان؛
کد خبر: 94125

شهرداری بندرعباس را چه افرادی به ورطه نابودی کشاندند؟!

شهرداری بندر عباس را می توان در زمره ناموفق ترین باشگاه های لیگ دویی در چند سال اخیر برشمرد
شهرداری بندرعباس را چه افرادی به ورطه نابودی کشاندند؟!

شهرداری چی ها که تا سه فصل پیش از مدعیان اصلی صعود به لیگ یک به شمار رفته و صدرنشین نیم فصل نخست این رقابت ها در آن مقطع به حساب می آمدند،با جدایی سرمربی خود دیگر هرگز مزه صدر جدول را نچشیدند.

بندری ها در حالی در دو سه فصل اخیر رقابت های لیگ دو ناکام مطلق مسابقات قلمداد شده اند که این مجموعه در این چند سال محله برو بیای دلالان مختلفی بوده است که نزدیکی آن ها همواره به شکست فنی این باشگاه جنوبی و صد البته پیروزی مالی همان واسطه ها منتهی شده است.

دلالانی که هر یک در برهه های زمانی مختلف به روش های مختلفی در این سال ها چون برخورداری از ارتباط سیاسی و ورزشی،جذب اسپانسر و یا خرید امتیاز با ظاهری موجه و آراسته و با فریب مدیران به این باشگاه نزدیک شده و تا آخرین قطره دارایی این باشگاه را می مکند و البته در نهایت نیز به سرنوشتی چون بازداشت و تحمل حبس یا منشوری شدن دچار شده اند.

اما در این بین هواداران پرشوری که بی خبر از مسائل جاری همواره با اندک امیدی به انتطار نشسته تا ببینند که آیا مسئولی در این شهر وجود ندارد که به رویه حاکم در این باشگاه خاتمه دهد و دغدغه تحقق رویای قدیمی صعود نماینده شهرشان به سطح اول فوتبال کشور را داشته باشد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wg9y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عملکرد خیره کننده مهابادی و شاگردانش در فجر؛ هل من مبارز کاکو های شیراز!
آمار نشان می دهد؛