تاریخ انتشار: 1398/04/24 23:29
کد خبر: 93805

محسن عاشوری:جذب بازیکن جوان در همه پست ها در دستور کارمان بود

سرمربی تیم خوشه طلایی گفت: در اولین فصل حضور در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به دنبال ارایه بازی های با کیفیت است.
محسن عاشوری:جذب بازیکن جوان در همه پست ها در دستور کارمان بود

محسن عاشوری در گفت و گو باخبرنگار فرتاک ورزشی اظهار داشت: برنامه ریزی کرده بودیم از 22 تا 31 تیر اردویی را در یکی از شهرهای همجوار داشته باشیم اما در بازدید از امکانات و ظرفیت های لازم برای دنبال کردن تمرینات آماده سازی متوجه شدیم این امکان وجود ندارد. به همین خاطر در بخشی از زمان این اردو در ساوه ماندیم و قرار است چهارشنبه اردویی را در هتل المپیک برگزار کنیم.

سرمربی تیم خوشه طلایی در مورد بازیکنانی که به ترکیب تیم اضافه شدند، گفت: نفرات خوب فصل گذشته را حفظ کردیم که این اقدام خیلی مهمی بود. محمد خلیلی از آلومینیوم اراک، احسان پورشخیعلی از مس رفسنجان و علی نظری بازیکنانی هستند که به طور قطعی به جمع ما اضافه شدند و در تلاش برای جذب چند بازیکن خوب و با کیفیت دیگر هم هستیم. از آنجایی که تیم ما اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می کند و از همه مهمتر توسط بخش خصوصی اداره می شود در جذب بازیکن همه جوانب را بررسی می کنیم. برای ما فقط مسایل فنی مهم نیست بلکه مسایل اخلاقی هم مهم است و این حساسیت به این خاطر است که سرمایه باشگاه هدر نرود.

محسن عاشوری در مورد هدف تیم در فصل پیش رو گفت: ابتدا از بچه ها تشکر می کنم که شرایط تیمی را به خوبی درک کرده اند و فشار تمرینات را تحمل می کنند و نظم تیمی ما به خوبی حفظ شده اند. همه این تلاش ها به این خاطر است که ارایه گر بازی های با کیفیتی در لیگ یک باشیم. برای من فوتبال خوب و در کل بازی خوب خیلی مهم است و شک ندارم فوتبالی می تواند موفق شود که فوتبال با کیفیتی باشد. همه چیز خوب و نرمال پیش می رود و در اردوی تهران دو بازی دوستانه هم با تیم های سپیدرود و بادران انجام می دهیم که به ترتیب در روزهای پنج شنبه و یکشنبه آینده برگزار می شود.

سرمربی تیم خوشه طلایی در پایان گفت: بعد از اردوی تهران تمرینات خود را دنبال خواهیم کرد. مشغول مذاکره با دو تیم لیگ برتری هستیم که با این تیم ها هم بازی کنیم. باید از مدیریت باشگاه هم تشکر کنم که شرایط خوبی را برای تمرینات و هم چنین جذب بازیکنان مورد نظر ایجاد کرده است. نکته جالب اینکه ما در همه پست ها بازیکن جوان به ترکیب اضافه کردیم تا هم از آنها در ترکیب تیم بهره ببریم و هم باشگاه در آینده کمتر نیاز به جذب بازیکن جدید پیدا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aa7qg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عاشوری : نباید اجازه دهیم سیاست وارد ورزش شود / هدف ما صعود به لیگ دسته اول است