تاریخ انتشار: 1398/04/29 10:35
تا پایان فصل اگر باشم، قطعا حسینی مربی است؛
کد خبر: 93393

محمودی‌نیا: حسینخانی قبول نکرد کنار باشگاه باشد

مدیرعامل باشگاه مس کرمان می گوید اگر تا پایان فصل او در راس مدیریت باشگاه مس کرمان باقی باشد، مجتبی حسینی هم به عنوان سرمربی تیم فعالیت خواهد کرد.
محمودی‌نیا: حسینخانی قبول نکرد کنار باشگاه باشد

محمود محمودی‌نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان در رابطه با شرایط تیم گفت: ما تقریبا تیم را کامل بستیم. حالا احتمال دارد در روند بازی های دوستانه این احساس را پیدا کنیم که دو سه بازیکن دیگر اضافه شوند. اگر این نیاز احساس شود، بعد از بازی های دوستانه این کار را می کنیم. هفته سوم آماده سازی ما سه شنبه تمام می شود. ما در مرحله اول آماده سازی یک هفته در کمپ بانک ملی تمرین کردیم. بعد از آن یک هفته در کرمان بودیم و یک هفته هم در زمین الیاف خواهیم بود که تا سه شنبه به طول خواهد انجامید.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اشاره به بازی های دوستانه تیم بیان کرد: ما تاکنون سه بازی دوستانه داشتیم. با آرمان گهر یک بازی دوستانه داشتیم که با نتیجه 3 بر 1 برنده شدیم. بازی بعدی که اکنون در حال برگزاری است مقابل سرخپوشان است و دوشنبه با نساجی بازی داریم. یک بازی دوستانه هم روز جمعه در مشهد با پدیده در برنامه داریم و سعی می کنیم یکی دو بازی دوستانه هم پیش از شروع لیگ داشته باشیم.  فکر می کنم اگر لیگ به موقع شروع شود، شرایط خوبی داریم. ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه در این فصل داریم و به امید خدا به دنبال صعود به لیگ برتر هستیم.

سال گذشته چندین بار مدیرعامل باشگاه مس کرمان تغییر کرد. در ابتدای فصل آقای قرایی بود و سپس آقای ابراهیمی وارد شدند. این در شرایطی بود که در ابتدای فصل گذشته مجتبی حسینی مربی بود و سپس نادر دست نشان انتخاب شد و در نهایت پس از اخراج نادر دست نشان، سکان هدایت تیم به فرزاد حسین خانی سپرده شد و با او قرارداد دو ساله ای برای مربیگری هم امضا شد. او پس از این توضیحات در پاسخ به این سوال که آیا از مجتبی حسینی حمایت خواهد کرد یا خیر بیان کرد: اگر محمودی نیا مدیرعامل باشد تا پایان فصل قطعا آقای حسینی هم مربی می ماند. اگر عوض شوم که نمی توانم کاری کنم ولی از دیدگاه من آقای حسینی کارش را بلد است و حرفه ای است. ایشان تفکر حرفه ای دارد و با شناختی که دارم از او به صورت کامل حمایت می کنم.در گذشته هم اگر آقای حسینی تغییر کردند، به خاطر تغییر مدیریت بود. تغییر مدیرعامل هم به خاطر تغییر مدیرعامل شرکت صنایع مس بود. به هر حال آقای ابراهیمی فکر می کردند می مانند که دو ساله با آقای حسینی خانی قرارداد امضا کردند و یک کار حرفه ای بود.

آیا مدیریت صنایع مس از شما حمایت می کند. محمودی نیا در پاسخ به این سوال گفت: فعلا که حمایت می کنند و مشکلی نداریم. با مدیرعامل در ارتباط هستیم و تاکنون حمایت های بسیار خوبی از ما داشته است.

سوال بعدی از محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان در مورد شرایط حسین خانی بازیکن با تجربه تیم فوتبال مس کرمان بود و اینکه آیا بازیکن سابق مسی ها در کنار این تیم هست یا خیر. محمودی نیا در پاسخ به این سوال توضیح داد: آقای حسین خانی در بحث تیم بزرگسالان در کنار ما نیست.

مجتبی حسینی

گفته می شود آقای فرزاد حسینی خانی قدرت زیادی در باشگاه دارند و همین ممکن است، باعث ایجاد تغییرات در تیم شود. مدیرعامل باشگاه مس کرمان در این رابطه عنوان کرد: ما کامل از تیم مراقبت می کنیم. انتخاب های تیم با آقای حسینی بوده است. همچنین آقای حسین خانی یکی از سرمایه های باشگاه مس کرمان است. به ایشان توصیه کردیم، بیاید در رده پایه و در کنار ما باشد. تا حالا قبول نکرده ولی امیدوارم در آینده این مسئولیت را قبول کند تا بتوانیم از توانایی و تجربیات او هم استفاده کنیم.

محمودی نیا همچنین با اشاره به هواداران بیان کرد: الان خدا را شکر شرایط تیم خوب است. بازیکنان را محک می زنیم و دنبال این هستیم که تیمی سرحال و آماده داشته باشیم و صعود کنیم. یک درخواستی هم داریم از هواداران که همیشه کنار ما بوده اند؛ از آنها می خواهیم که با ما مثل همیشه همدلی کنند. دوست داریم همه حوصله داشته باشیم و تا روز آخر این آرامش وجود داشته باشد تا به هدفمان برسیم.  

سوال بعدی ما از محمودی نیا در مورد استادیوم باشگاه مس کرمان بود که می تواند یکی از زیباترین استادیوم های فوتبال در ایران باشد. او در این رابطه افزود: خوشبختانه با ورود مدیرعامل جدید اعتبار گذاشته شده است. به امید خدا سال بعد از این ورزشگاه رونمایی می شود. 2 زمین چمن مصنوعی و به همراه زمین اصلی 3 زمین چمن طبیعی داریم که کمپ تمرینی خوبی را برای باشگاه ما و تیم های پایه و بزرگسالان ایجاد کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x9yep

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت با شکوه مجتبی حسینی به کرمان!
چهره های نامی فوتبال ایران در معارفه شاه ماهی نقل و انتقالات؛