تاریخ انتشار: 1398/05/05 17:45
کد خبر: 92714

آرتا منهاجی: «محمد نصرتی»انتخاب خوبی برای گل ریحان البرز بود

آرتا منهاجی گفت: نصرتی انتخاب خوبی برای هدایت گل ریحان البرز است، امیدوارم از او حمایت شود.
آرتا منهاجی: «محمد نصرتی»انتخاب خوبی برای گل ریحان البرز بود

آرتا منهاجی  انتخاب محمد نصرتی به عنوان سرمربی تیم فوتبال گل ریحان را تبریک گفت و اظهار کرد: نصرتی از سرمایه‌های استان البرز است و می‌تواند به روند رشد این تیم کمک کند.

وی با اشاره به اینکه کرج از لحاظ مربی بسیار غنی است، گفت: چند تن از مربیان البرزی در لیگ برتر فوتبال مشغول فعالیت هستند.

مربی خونه به خونه بابل افزود: من همیشه در مقابل این تیم به عنوان یک حریف بودم، مدیریت باشگاه در فصول گذشته هزینه‌های فراوانی انجام داد ولی متأسفانه به هدف خود یعنی صعود به لیگ برتر دست پیدا نکردد.

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: حضور نصرتی حرکت مثبتی از سوی مدیریت گل ریحان البرز بود. با توجه به اینکه نصرتی فعالیت رسمی خود در بخش مربی گری را آغاز کرده باید مورد حمایت قرار گیرد.

منهاجی به فصل نقل و انتقالات نماینده فوتبال استان البرز اشاره کرد و گفت: هر مربی با توجه به نیازی که دارد بازیکن جذب می‌کند، در حال حاضر چند بازیکن خوب هم به تیم گل ریحان البرز اضافه شده اند ولی نیاز است در کنار بازیکنان با تجربه از فوتبالیست‌های جوان هم استفاده شود.

وی به شرایط فصل جدید لیگ یک کشور نیز اشاره کرد و گفت: فصل سخت و حساسی در انتظار تیم‌ها خواهد بود. رقابت در لیگ یک بسیار مشکل است و تیم‌هایی می‌توانند مدعی شوند که شرایط ایده آلی را در تمرینات پیش فصل گذرانده باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nxzmr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل ریحان به رده سوم صعود کرد کرجی‌ها تنها مدعی برنده

گل ریحان و آلومینیوم به دیدار یک دیگر می روند
در جدالی تدارکاتی میان مدعیان؛