تاریخ انتشار: 1398/05/08 17:33
ربیعی: نیم نگاهی به صعود داریم
کد خبر: 92453

کارسخت تیم نارنجی‌پوش بعد از اتمام بلاتکلیفی

محمد ربیعی که سابقه مربیگری در تیم های بادران، آلومینیوم و... در کانامه دارد در فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول هدایت مس رفسنجان را بر عهده دارد.
کارسخت تیم نارنجی‌پوش بعد از اتمام بلاتکلیفی

ربیعی در ابتدا گفت: در ابتدای فصل امسال با چند تیم مذاکراتی انجام دادم و شرایط به طوری که می خواستیم نبود تا اینکه مذاکراتی را با مسئولین رفسنجان انجام دادم. با توجه به جلسه ای که با آن ها داشتم شرایط برای همکاری مهیا شد. تیم ما جز تیم هایی است که دیر شروع کرد و به جز کارون اروند، ماشین سازی و خونه به خونه که تکلیف نامشخصی داشتند ما آخرین تیم محسوب می شدیم که برای فصل جدید تمرینات را آغاز می کردیم. این موضوع باعث شد زمان زیادی را از دست بدهیم.

وی در ادامه افزود: ما در ابتدا چند روز به سرچشمه رفتیم و بعد تمرینات را در رفسنجان ادامه دادیم تا اینکه راهی تهران شدیم. چون تیم زمان کمی دارد ما مجبور شدیم با انجام بازی های دوستانه شناخت‌مان را نسبت به مجموعه بالا ببریم و همچنین روند تیم را به شرایط بازی نزدیک‌تر کنیم.

سرمربی مس رفسنجان در رابطه با یارگیری این تیم گفت: در حال کم کردن و زیاد کردن بازیکن هستیم. تمام بازیکنان خوب هستند و گرفته شدن آن ها ربطی به بد بودن آن ها ندارد و سلیقه ها متفاوت است و شاید آن بازیکنان به سبک بازی من نمی خوردند. این موضوع فقط به سلیقه ربط دارد. با توجه به موجودی که تیم دارد و موجودی که در بازار نقل و انتقالات هست باید چند بازیکن جذب کنیم.

وی اظهار کرد: هدف گذاری ما این است که بتوانیم نسبت به سال های گذشته پویاتر و رو به جلو پیش برویم تا شرایط بهتری در تیم ایجاد کنیم‌. هدف اول ما این است که ابتدا این تیم را به رتبه های بالایی جدول برسانیم و اگر به کارنامه چند سال اخیر این تیم نگاهی بیندازیم می بینیم که جزو تیم های پایین جدول بوده است و با رسیدن به این هدف می توانیم نیم نگاهی به هدف دوم خود داشته باشیم و به لیگ برتر فکر کنیم مثل زمان حضورم در بادران و آلومینیوم.

ربیعی در پایان گفت: از تمام عوامل باشگاه و مردم رفسنجان تشکر می کنم و ان شاء الله این فصل بتوانیم یک اتفاق خوب رقم بزنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aa5rv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیناموزاگرب در غیاب محرمی پیروز شد