تاریخ انتشار: 1398/05/09 15:26
کد خبر: 92391

یحیی بهاری:بدون حضور هواداران در هیچ ورزشگاه و شهری به زمین مسابقه نخواهیم رفت

یحیی بهاری:بدون حضور هواداران در هیچ ورزشگاه و شهری به زمین مسابقه نخواهیم رفت

یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی ۹۰ اورمیه در خصوص برگزاری اردوی آماده سازی این تیم در شهرستان کرج اظهار داشت: پس گذراندن دوره بدنسازی در اورمیه، برگزاری یک اردوی آماده سازی برای تیم مهم و ضروری بود.

وی ادامه داد: در اردوی کرج هدف اصلی برگزاری بازی‌های دوستانه بود که در این راستا ۴ مسابقه برای هفته جاری و ۲ مسابقه برای هفته آتی برنامه ریزی شده است تا بازیکنان تیم به صورت کامل توسط کادرفنی ارزیابی و نقاط ضعف و قوت مشخص شود.

بهاری با تاکید بر اینکه شناخت بازیکنان تیم نکته اصلی و مهم برگزاری این اردو تا کنون بوده است افزود: تا کنون در دو دیدار دوستانه به مصاف تیم‌های شهرداری کرج و مس رفسنجان رفته و دو پیروزی بدست آورده‌ایم و در ادامه روز چهارشنبه (امروز) و روز جمعه به ترتیب به مصاف تیم‌های گل ریحان البرز و نفت مسجد سلیمان خواهیم رفت‌.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی ۹۰ اورمیه با مثبت ارزیابی کردن این اردو در خصوص نقل‌وانتقالات تصریح کرد: نقل‌وانتقالات تیم تا کنون به اتمام نرسیده و بر اساس بازی‌های دوستانه‌ای که انجام داده‌ایم و با اعلام کادرفنی در دو تا سه پست نیاز به تقویت تیم داریم، لذا در روزهای آینده با جذب بازیکنان جدید و تکمیل تیم پرونده نقل‌وانتقالات بسته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل محدودیت لیست احتمال کنار گذاشته شدن چند بازیکن بومی و غیربومی وجود دارد، افزود: در مجموع با پایان اردوی کرج و جذب نفرات جدید و جدایی برخی از بازیکنان لیست نهایی تیم اعلام خواهد شد.

یحیی بهاری در رابطه با محرومیت تیم ۹۰ اورمیه از میزبانی در مسابقات لیگ دسته اول گفت: اگر قرار باشد ما در مسابقات لیگ دسته اول از حمایت هواداران خود به عنوان سرمایه اصلی تیم محروم باشیم هرگز به این اتفاق تن نخواهیم داد و حتی حاضریم برای حفظ میزبانی از مسابقات کنار بکشیم ولی بدون هوادار در هیچ مسابقه‌ای حاضر نخواهیم شد.

بهاری در پایان تاکید کرد: سیاست اصلی باشگاه ۹۰ میزبانی از تیم‌ها در ورزشگاه تختی بوده است و از سوی دیگر امیدواریم مسئولان در فرصت مانده نواقصات این ورزشگاه را رفع کنند تا هواداران پرشور ۹۰ در شهر خود از تیم حمایت کنند تا به سوی هدف اصلی خود که همان صعود به لیگ برتر است قدم بگذاریم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی ۹۰ اورمیه در پایان گفت‌وگو ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌ها و زحمات حاج نادر قاضی‌پور ابراز امیدواری کرد تا با نتایج خوب از زحمات ایشان قدردانی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7wv6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجری ترکیب ماشین‌سازی را اعلام کرد