تاریخ انتشار: 1398/05/09 22:44
شرکت مس موافقت کرد! ؛
کد خبر: 92354

شهربابک در آستانه بازگشت به لیگ دو

خرید امتیاز لیگ دو توسط باشگاه مس شهربابک نهایتا تا یک هفته دیگر نهایی می‌شود.
شهربابک در آستانه بازگشت به لیگ دو

تیم فوتبال مس شهربابک فصل گذشته نتوانست از امتیاز خود در لیگ دسته دوم مراقب کند و با وجود هزینه‌هایی که این باشگاه در نیم فصل برای برون رفت از شرایط اسفناک و قعرنشینی انجام داد، اما در پایان فصل تلخی یک سقوط باقی ماند و بس.

باشگاه مس شهربابک که این سقوط را باور نداشت، راه حلی مشابه سال گذشته را برای جبران ناکامی انتخاب کرد و خرید امتیاز باز هم در دستور کار این باشگاه قرار گرفت. در ماه‌های اخیر تکاپوی شدیدی برای این روش منسوخ شده وجود داشته و این موضوع ظاهرا به مراحل پایانی رسیده است.

هنوز نام تیم فروشنده از داخل باشگاه مس به بیرون درز نکرده اما تیم مس فاصله بسیار اندکی با بازگشت به لیگ دو دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، مس شهربابک دوباره با خرید امتیاز و به شکلی عجیب در فصل آینده در لیگ دو حضور خواهد داشت.

این در حالی است که حضور اردشیر سعد محمدی فوتبال دوست هم در این انتقال بی تاثیر نبوده و گفته می‌شود شرکت مس مخالفتی در خصوص خرید امتیاز مس شهربابک نداشته است. همانطور که علی هاشمیان مدیرعامل این باشگاه امروز در مصاحبه با یکی از رسانه‌های ورزشی به تمجید از مدیرعامل شرکت مس پرداخت و به نظر می‌رسد وی قصد داشته از بابت موافقت شرکت مس از مدیرعامل این شرکت به صورت ویژه تشکر کند. اما همه امیدوارند که داستان ناکامی بزرگ مس تکرار نشود و مدیران باشگاه کمی تجربه را هم چاشنی تصمیمات خود کنند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b56pe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظامی‌پور: پیشنهاد نصرتی را چشم‌بسته قبول کردم/ گل ریحان مدعی اصلی صعود است

با تمام وجود می جنگیم چون آخرین بازی ما در انزلی است
زارع: داوری ها در این فصل پر از اشتباه بود