تاریخ انتشار: 1398/05/14 14:26
کد خبر: 92014

مالک رایکا بابل: هواداران بابلی صبر کنند/ تیمی برای صعود به لیگ برتر می‌بندیم

مالک باشگاه رایکا بابل می‌گوید هواداران بابلی صبر به خرج دهند تا ما در لیگ دسته یک بتوانیم نتیجه لازم را به دست آوریم.
مالک رایکا بابل: هواداران بابلی صبر کنند/ تیمی برای صعود به لیگ برتر می‌بندیم

پیمان منیری، مالک باشگاه تازه تاسیس رایکا بابل، درباره فرایند باقی ماندن امتیاز بابل در لیگ دسته یک اظهار کرد: امتیاز بابل در ابتدا، به بجنورد فروخته شده بود اما با مخالفت استاندار این اتفاق به وقوع نپیوست. در این مدت استاندار و معاون سیاسی استاندار و فرماندار بابل زحمات شبانه روزی زیادی داشتند و مذاکرات زیادی انجام دادند تا امتیاز بابل در لیگ دسته یک باقی بماند. بعد از مخالفت کمیسیون ماده پنج و استانداری، به آقای حسن‌زاده گفته شد تا این انتقال امتیاز فسخ شود. در نهایت با کش و قوس‌های فراوان این اتفاق افتاد.

او ادامه داد: مساله‌ای که بسیار حائز اهمیت است، تسویه حساب با بازیکنان پیشین باشگاه خونه به خونه است و فدراسیون گفته تا تسویه انجام نشود، نمی‌توان لیست جدید ارائه داد. ما از فدراسیون می‌خواهیم که با توجه به شرایط خاص ما یک فرجه ۲۰ روزه‌ای به ما دهند تا بتوانیم شرایط خوبی به دست آوریم.

او افزود: ما قبل تر از این یعنی در تاریخ ۱۵ تیر ماه قرار بود که امتیاز باشگاه را در اختیار بگیریم. ما برای یک کاری در تهران بودیم و وکیل‌مان را فرستاده بودیم تا در این راستا مذاکرات لازم را انجام دهند. یک چک دو میلیارد تومانی نقد و یک چک سفید امضا بود که قرار بود پرداخت شود اما آقای  حسن زاده گفتند باید مبالغ ذکر شده نقدا پرداخت شود که این مساله امکان پذیر نبود اما در ادامه و در مذاکرات دوم توافقات انجام شد و این انتقال به سرانجام رسید.

منیری درباره شرایط تیمش خاطرنشان کرد: هواداران دست به دست هم دادند و ما را در این راه بسیار کمک کردند. ما با چند بازیکن به توافق رسیدیم و به امیدواریم در این فرصت کم بتوانیم تیم خوبی را جمع کنیم.

مالک باشگاه رایکا تاکید کرد: ما با توجه به صحبتی که با کادر فنی داشتیم، نمی‌خواهیم که تیمی جمع کنیم صرفا در لیگ یک بماند. شاید این ناشیانه باشد اما  تیمی که ما جمع می‌کنیم برای صعود به لیگ بالاتر است. یعنی اگر تیمی در لیگ ۲ می‌گیریم، باید برای صعود به لیگ دسته یک آماده‌اش کنیم یا تیمی که در لیگ یک داریم باید برای صعود به لیگ برتر بسته شده باشد. کادر فنی تجربه لازم را دارد که یک تیم خوب برای صعود به لیگ برتر بسته شود.

او در پایان گفت: خواهشم از هواداران این است که به انتخاب ما اعتماد کنند. ما دغدغه آن‌ها را داریم. این تیم بالاخره در بابل ماند. ما به حرف‌ آن‌ها اعتماد کردیم و هواداران هم به ما اعتماد کنند. توهین به کادر فنی، توهین به ماست. خواهشمندم هواداران مقداری صبر به خرج دهند تا به امید خدا با همین کادر فنی با دانش و باتجربه بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nxydv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب تیم‌های آرسنال و نیوکاسل مشخص شد